پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور بعثه معزز حضرت آیت اله نوری همدانی در جمع زایرین استان همدان

امروز چهارشنبه  نهم مهر و در آستانه تشرف حاجیان به عرفات در روز شهادت امام محمد باقر علیه السلام ،  بعثه  محترم حضرت آیت اله نوری همدانی به دعوت مدیریت حج و زیارت استان همدان  در جمع زایرین عزیز ، روحانیون معزز ، مدیران محترم  و عوامل کاروان های استان  همدان در حج 93  حضور پیدا کردند و حجت الاسلام حاج آقا صالحی خوانساری از وعاظ مشهور قم  با بیانات شیوای خود حال و هوای مجلس را  به ذکر اهل بیت معطر نمودند .

 ایشان در خصوص  فلسفه حج و قیام عاشورا  سخنرانی با شکوهی داشتند. وی به اخلاص در اعمال و ذکر این نکته که روح حج، ولايت است و در عصر غيبت‏ بين  این عمل عبادي سياسي و محبت ایشان  پيوندي عميق وجود دارد، گفت : اگر كعبه به همه‏ ي شرافت‏ها مزين است، روح عمل و مناسك آن، ولايت و امامت و شناخت امام و خضوع در برابر او است .

حجت الاسلام حاج آقا صالحی خوانساری برای همه زایرین  آرزوی توفیق زیارت  حضرت صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف را در عرفات و منی از خداوند متعال درخواست نمودند .  در پایان ایشان به مداحی اهل بیت با صدای گرمشان مجلس را کربلایی کرده و حضار همگی در شب شهادت امام محمد باقر علیه السلام عزاداری نمودند  .

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.