پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آغاز دهمين دوره ثبت‌نام عتبات دانشگاهيان از ۲۰مهر

آغاز دهمين دوره ثبت‌نام عتبات دانشگاهيان از ۲۰مهر
رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز ثبت‌نام اينترنتي عتبات دانشگاهيان از روز يكشنبه (۲۰ مهرماه) در سايت لبيك خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت به نقل سایت لبیک، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد رضا فقيهي رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با اشاره به آغاز دهمين دوره ثبت نام عتبات دانشگاهيان افزود: متقاضيان اعزام به عتبات عاليات از ۲۰ لغايت ۲۶ مهرماه مي‌توانند با مراجعه به سايت لبيك به نشانيwww.labbayk.irنسبت به ثبت‌نام خود اقدام كنند.

وي ادامه داد: در مجموع ۴۲۰۰ نفر از دانشگاهيان از هشتم آبان تا دهم دي ماه (مصادف با ماه‌هاي محرم و صفر) به عتبات اعزام خواهند شد كه بعد از اتمام زمان ثبت نام، مراسم قرعه‌كشي ۲۹ مهرماه انجام مي‌شود و نتايج آن نيز در سايت لبيك اعلام خواهد شد.

فقيهي خاطرنشان كرد: هزينه سفر به صورت هوايي حدود يك ميليون و ۲۰۰ هزار تومان و زميني نيز حدود ۹۰۰ هزار تومان است كه البته هزينه‌ها با توجه به دوري و نزديكي به مرز در شهرستان‌هاي مختلف متفاوت خواهد بود.

وي افزود: دانشگاهيان اعم از پسران، دختران مجرد با يكي از محارم، زوج‌هاي دانشجو، اساتيد و كارمندان دانشگاه‌ها مي‌توانند همراه با اعضاي خانواده‌شان (حداكثر ۴ نفر) براي عتبات ثبت نام كنند و همچنين كساني كه دوره‌هاي قبل در عتبات دانشگاهيان ثبت نام كرده يا اعزام شده‌اند نيز مي‌توانند در اين دوره ثبت نام و اعزام شوند و محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد.

فقيهي گفت: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته ما بين ستاد و بانك تجارت به زائرين عتبات دانشگاهيان يك ميليون تومان وام قرض الحسنه عتبات اعطا خواهدشد كه اين وام فقط به زائر اصلي و همسر تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذكر است زائرين عمره گزار ۹۳ هم كه قبلا جهت اعزام با مدير كاروان خود هماهنگ كرده بودند نيز بايد با مراجعه به سايت نسبت به ثبت نام اينترنتي عتبات اقدام كنند.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.