پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازگشت نخستين كاروان جانبازان قطع نخاع از حج

بازگشت نخستين كاروان جانبازان قطع نخاع از حج
حسينعلي بيات، مديركل فرهنگي و هنري بنياد شهيد و امور ايثارگران با اعلام خبر بازگشت نخستين كاروان ويژه جانبازان قطع نخاع اعزامي به سفر حج، گفت: اين كاروان بامداد روز يكشنبه، ۲۰ مهر ماه ۹۳ با سلامت كامل به مي‌همن اسلاميمان بازگشتند.
مديركل فرهنگي و هنري بنياد ادامه داد: در گفتگويي كه با جانبازان داشتيم، همگي از ارائه خدمات و برخورد مسوولان بنياد و سازمان حج و زيارت در طول اين سفر رضايت داشتند و از روحيه و عملكرد اعضاي كاروان تقدير و تشكر كردند.
بيات افزود: جانبازاني كه از ساير استان‌هاي كشور عازم اين سفر روحاني شده بودند طبق هماهنگي‌هاي به عمل آمده درهتل انقلاب مستقر شدند تا روز بعد به شهر خود بازگردند.
مديركل فرهنگي و هنري بنياد با اشاره به بازگشت ۴۰ نفر از جانبازان به همراه همسر و يك نفر همراه به كشور از همكاري نيروهاي انتظامي و كاركنان فرودگاه امام خميني (ره) قدرداني كرد و گفت: كاروان دوم ويژه جانبازان قطع نخاع اعزامي به سفر حج روز ۵ شنبه، ۲۴ مهر ماه جاري از مكه به ايران باز خواهند گشت.
لازم به ذكر است نخستين كاروان ويژه جانبازان قطع نخاع اعزامي به سفر حج با استقبال بيات، مديركل فرهنگي و هنري بنياد شهيد و امور ايثارگران و فرشيد، مديركل حج و زيارت استان تهران وارد كشور شدند.
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.