پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: ثبت نام دانش آموزان پسر بسیجی استان برای اعزام به حج عمره آغاز شد.

 مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: ثبت نام دانش آموزان پسر بسیجی استان برای اعزام به حج عمره آغاز شد.
جلال مولانزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در راستای تجلیل از خدمات دانش آموزان بسیجی نخبه که در برنامه های بسیج دانش آموزی حضور موثر و فعال داشته اند انجام می شود.
وی اظهار کرد: یک کاروان از دانش آموزان بسیجی پسر به صورت متمرکز از این سازمان به حج عمره مشرف می شوند.
مولانزاده گفت: دانش ‌آموزان پسر سال سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی که اشتغال به تحصیل دارند و از متولدین سالهای 74 و 75 هستند در صورت دارا بودن سلامت جسمی و روحی و عدم تشرف به عمره دانش آموزی در سنوات گذشته به حج عمره دانش آموزی اعزام می شوند.
وی افزود: با توجه به محدودیت ظرفیت اعزام، اولویت با دانش‌آموزان حافظ و قاری قرآن، اعضای فعال حلقه های صالحین و عضو شورای واحدهای مقاومت، نخبگاه علمی، فرهنگی و هنری، نخبگان ورزشی و دارندگان مدالهای بین المللی و کشوری است.
مولانزاده اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت‌هایی که کشور عربستان لحاظ کرده است، از سال گذشته اعزام دختران دانش ‌آموز انجام نمی ‌شود و در سال تحصیلی جاری نیز تنها پسران به این سفر معنوی اعزام می شوند.
مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: دانش آموزان علاقه مند باید مدارک خود را حداکثر تا تاریخ پانزدهم بهمن ماه امسال به سازمان بسیج دانش آموزی تحویل دهند.
کاربر خبرنگار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.