پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حضور رئیس سازمان حج؛

پیشکسوتان سازمان حج و زیارت تکریم شدند

پیشکسوتان سازمان حج و زیارت تکریم شدند

ظهر امروز با حضور رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مسئولین این سازمان پیشکسوتان سازمان حج و زیارت تکریم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، سعید اوحدی رئیس سازمان حج ظهر امروز همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان در جمع پیشکشوتان سازمان حج و زیارت گفت: بازنشستگان سازمان حج و زیارت با زحمات زیادی که در این سازمان کشیده اند و با پختگی و تجربه گرانقدری که دارند مایه سربلندی سازمان حج و زیارت هستند که ما در مسیر خدمت به زائران باید امانت دار خوبی برای آنان باشیم.

وی با بیان اینکه زمانی که از خانواده حج و زیارت یاد می شود، خلوص و صداقت و پاکی در ذهن مخاطب نقش می بندد، افزود: در آموزه های دینی بر جایگاه و مقام پیشکسوتان و حضور در کنار آنان و بهره گیری از تجربیات آنان تأکید شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان با اشاره به حدیثی از پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) در خصوص عظمت جایگاه پیشکسوتان اظهار داشت: افراد پخته و با تجربه که مسیر طولانی خدمت را پیموده اند، بفرموده پیامبر(ص) همانند نبی برای یک امت هستند و قطعاً خانواده حج و زیارت خود را مدیون درسها و تجربه های شما عزیزان می داند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه در خصوص عملیات حج سالجاری بیان کرد: عملیات حج امسال بفرموده نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت حجی کم نظیر بود و رضایت بیش از 98 درصدی زائران در آن جلب شد که شما عزیزان نیز بواسطه تلاشی و تجربه ای که در گذشته در این راه داشته اید، در این موفقیت شریک هستید.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه گفت: تاکنون 3 دعای کمیل با عزت و شکوه وصف ناشدنی در مدینه منوره برگزار شده است و وزیر حج کشور میزبان و سایر مقامات سعودی با مشاهده آن در مقابل نظم و ادب و اخلاق حجاج ایرانی سر تعظیم فرود آورده اند.

وی با بیان اینکه امور حج در ایام تشریق بسیار روان انجام گرفت، گفت: امسال اجرای عملیات نقل ترددی و انتقال زائران در ایام تشریق 5 ساعت زودتر از گذشته انجام گرفت.

مهندس اوحدی ابراز خرسندی کرد: امسال در عملیات حج در ایام تشریق ، بر خلاف گذشته زائران تنها یک وعده غذای سرد میل کردند و بقیه وعده های غذایی آنان گرم بود.

رئیس سازمان حج و زیارت در خاتمه خطاب به بازنشستگان این سازمان گفت: بنده و کارکنان سازمان حج و زیارت امیدواریم امانتدار خوبی برای تجربه ها و ارزش هایی که از شما عزیزان به یادگار مانده است، باشیم.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.