پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد:

اعزام عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی از نیمه اول آذرماه

اعزام عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی از نیمه اول آذرماه

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از برنامه ریزی برای اعزام عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی خبر داد و گفت: سفرهای عمره مفرده از نیمه اول آذرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، 'ناصر خدرنژاد'  از انجام هماهنگي‌هاي لازم مبني بر تامين مسكن عمره گزاران خبر داد و گفت: اميدواريم  طبق برنامه‌ زمان‌بندي كنوني، اعزام های عمره گزاران ایرانی صورت گیرد.

خدرنژاد كه هم‌اكنون در مدينه منوره به سر مي‌برد با اشاره به انجام مذاكرات براي تامين مسكن حج ۹۴ به‌ويژه در مدينه‌منوره گفت: بخش ديگري از مذاكرات نيز در طول اجرای عمليات عمره انجام خواهد شد.


وی در این خصوص ادامه داد: روز سه‌شنبه گذشته تفاهم‌نامه‌اي ميان سازمان حج و زيارت و شركت موده عربستان منعقد شد كه طي آن دو هتل در منطقه مركزي مدينه منوره با ظرفيت ۲۸۰ اتاق احداث خواهد شد که پیش بینی می شود این هتل در دو سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

گفتنی است طرح توسعه حرم شریف نبوی(ص) در مدینه منوره، موجب تخریب برخی هتل های محل اسکان زائران در اطراف مسجدالنبی(ص) شده و از طرفی ساخت هتل های جدید در اطراف حرم نبوی(ص) به کُندی انجام می گیرد و بر این اساس موضوع بحران تأمین مسکن زائران در مدینه در فواصل نزدیک حرم در سالهای آتی قابل پیش بینی است، از این رو سازمان حج و زیارت در صدد است با اقداماتی از این دست، از بروز هرگونه مشکل در تأمین مسکن زائران در سالهای آینده پیشگیری نماید.





سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.