پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نتايج قرعه كشي عتبات دانشگاهيان اعلام شد

نتايج قرعه كشي عتبات دانشگاهيان اعلام شد
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از اعلام نتايج قرعه كشي عتبات دانشگاهيان از امروز۳۰مهر ماه در سايت لبيك خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت به نقل از سایت لبیک،‌ معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز اعزام دانشجويان به عتبات عاليات (نجف، كربلا) از ۸ آبان ماه خبر داد و گفت: قرعه كشي دهمين مرحله اعزام دانشجويان به عتبات عاليات طي روزهاي ۲۷ و ۲۸ مهرماه انجام شده و نتايج آن از امروز چهارشنبه ۳۰ مهر ماه در سايت لبيك اعلام شد.

محمد زارع ، تصريح كرد:برگزيدگان قرعه كشي عتبات عاليات (اعم از اصلي يا ذخيره) يك هفته فرصت دارند با مراجعه به سايت لبيك به نشاني
www.labbayk.irنسبت به نهايي كردن ثبت نام اقدام كنند.

وي ادامه داد: اعزام دانشجويان به عتبات عاليات از هشتم آبان ماه آغاز و تا ۱۰ دي ماه مصادف با ماه‌هاي محرم و صفر ادامه خواهد يافت و در اين مدت ۵۴۰۰ نفر از سراسر كشور به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.


وي خاطر نشان كرد: هزينه عتبات دانشگاهيان بسته به دوري و نزديكي به مرز متفاوت است و ميانگين قيمت به صورت زميني در تهران ۹۰۰هزار تومان و هوايي يك ميليون و ۲۰۰ هزار تومان برآورد شده است.


زارع در خصوص اختصاص وام عتبات به زائرين گفت: با انعقاد تفاهم نامه با بانك‌ تجارت براي دانشجويان وام قرض الحسنه يك ميليون توماني در نظر گرفته شده است كه به زائر اصلي و همسرش تعلق مي‌گيرد؛ اما هنوز دستورالعمل پرداخت وام به شعب بانك تجارت ابلاغ نشده است كه با هماهنگي‌هاي صورت گرفته به زودي به شعب ابلاغ خواهد شد.


به گفته وي در اين دوره ۵۴۰۰ نفر از دانشگاهيان كشور اعم از اساتيد، دانشجويان متاهل، دانشجويان دختر با يكي از محارم، پسران دانشجو و كارمندان دانشگاه‌ها مي‌توانند به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.


لازم به ذكر است اعزام به عتبات تداخلي در ثبت نام و اعزام به عمره ايجاد نمي‌كند و متقاضيان مي‌توانند در عتبات و هم در عمره ثبت نام كنند.


گفتني است زائرين ۷ شب را در شهرهاي مقدس كشور عراق اقامت خواهند داشت و در اين مدت به زيارت اماكن مقدس شهرهاي نجف اشرف و كربلاي معلي خواهند پرداخت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.