پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازگشت ۵۷ هزار نفر از حجاج ایرانی به کشور / جدول پروازهاي امروز

بازگشت ۵۷ هزار نفر از حجاج ایرانی به کشور / جدول پروازهاي امروز
امروز شنبه سوم آبان ماه دو هزار و ۶۲۷ حاجي ايراني از مدينه منوره به سوي ايران اسلامي بازخواهند گشت كه طبق آمار اعلام شده تاكنون ۵۷ هزار نفر از حجاج به ايران برگشته و ۷ هزار نفر ديگر در مدينه منوره هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، امروز شنبه سوم آبان ماه دو هزار و ۶۲۷ حاجي ايراني از مدينه منوره به سوي ايران اسلامي بازخواهند گشت كه طبق آمار اعلام شده تاكنون ۵۷ هزار نفر از حجاج به ايران برگشته و ۷ هزار نفر ديگر در مدينه منوره هستند.

براساس اين گزارش، تا پايان روز ششم آبان ماه تمامي حجاج ايراني به وطن برخواهند گشت و مدينه منوره از حضور زائران كشورمان خالي خواهد شد.

اين گزارش حاكي است، حجاج ايراني امروز در قالب ۲۳ كاروان مدينه را ترك مي‌كنند كه كرماني‌ها با ۹ كاروان در صدر قرار دارند.

اين گزارش مي‌افزايد؛ پس از آن استان‌هاي بوشهر، گيلان و كردستان هر كدام ۳ كاروان، استان كرمانشاه هم دو و استان‌هاي تهران، قزوين و قم نيز هر كدام يك كاروان را دارا هستند.

همچنين فردا يكشنبه نيز، ۱۸ كاروان كه ۴ كاروان آن از استان كرمانشاه و استان‌هاي كردستان و يزد نيز هز كدام سه كاروان و استان‌هاي بوشهر و سيستان و بلوچستان نيز هر كدام دو كاروان و تهران و البرز و لرستان نيز هر كدام يك كاروان به سوي ايران پرواز خواهد كرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.