پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بامداد چهارشنبه ؛ پرونده حج 93 بسته می شود

بامداد چهارشنبه ؛ پرونده حج 93 بسته می شود

فردا دوشنبه پنجم آبان ماه دو هزار و 603 زائر ایرانی و پس فردا سه شنبه دو هزار و 145 نفر از حجاج ایرانی به کشور باز خواهند گشت و بدین ترتیب با بازگشت آخرین گروه از حجاج ایرانی به میهن اسلامی، پرونده حج 93 بسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه طلاع رسانی سازمان حج و زیارت،  روز دوشنبه 21 کاروان حجاج ایرانی شامل 6 کاروان از استان یزد، 5 کاروان از استان تهران و 5 کاروان از استان سیستان و بلوچستان، دو کاروان از استان زنجان، دو کاروان از استان اردبیل و یک کاروان از استان سمنان وارد میهن اسلامی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه در آخرین روز از عملیات بازگشت حجاج ایرانی به کشور، 17 کاروان زائران ایرانی فرودگاه مدینه منوره را به مقصد ایران اسلامی ترک خواهند کرد.

این گزارش حاکی است: ساعت 2 بامداد سه شنبه حجاج استان های ایلام، کردستان و کرمانشاه به سمت فرودگاه کرمانشاه پرواز خواهند کرد.

این گزارش می افزاید: ساعت 4:50 ، 10:51 ، 13:50 به ترتیب سه پرواز از فرودگاه مدینه منوره، حجاج استان های قم، البرز و تهران را به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) منتقل خواهد کرد و همچنین دو کاروان از زائران اردبیلی ساعت 11:50 فرودگاه مدینه را به مقصد میهن اسلامی ترک خواهند کرد.

یزدی ها آخرین گروه از حجاج ایرانی هستند که ساعت 21:50 سه شنبه شب از فرودگاه مدینه منوره عازم کشور خواهند شد و ساعت یک و 10 دقیقه بامداد چهارشنبه هفتم آبان ماه وارد فرودگاه شهید صدوقی(ره) شهر یزد خواهند شد.

پرونده اعزام زائران ایرانی حج امسال 14 شهریورماه در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گشوده شد و با بازگشت آخرین گروه از حجاج ایرانی به کشور، در فرودگاه شهید صدوقی یزد بسته خواهد شد.

در عملیات حج تمتع سال سالجاری 64 هزار ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.