پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بعد از گذشت ۷ روز از آغاز ثبت نام تاكنون صورت گرفت؛

نام نويسي حدود ۲۰۰ هزار دانشجو براي اعزام به عمره

نام نويسي حدود ۲۰۰ هزار دانشجو براي اعزام به عمره
با توجه به آغاز ثبت نام عمره دانشگاهيان از ۲۷ مهرماه در سايت لبيك و بعد از گذشت ۷ روز از آغاز ثبت نام تاكنون، بيش از ۱۹۰ هزار نفر از دانشگاهيان در سامانه ثبت نام ستاد مشخصات خود را وارد كرده‌اند و درخواست اعزام به عمره داشته‌اند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت، بيژن لطفي مدير روابط عمومي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: با توجه به آغاز ثبت نام عمره دانشگاهيان از ۲۷ مهرماه در سايت لبيك و بعد از گذشت ۷ روز از آغاز ثبت نام تاكنون، بيش از ۱۹۰ هزار نفر از دانشگاهيان در سامانه ثبت نام ستاد مشخصات خود را وارد كرده‌اند و درخواست اعزام به عمره داشته‌اند.

وي افزود: ثبت نام عمره دانشگاهيان تا ۱۰ آبان ماه در سايت لبيك ادامه خواهد داشت و دانشگاهيان علاقمند به اعزام عمره مي‌توانند جهت ثبت نام به سايت لبيك به نشانيwww. labbayk.irمراجعه كنند.

لطفي گفت: در جلسه مشترك ستاد با بعثه مقام معظم رهبري كه عصر روز يكشنه با حضور حجج اسلام قاضي عسگر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و فقيهي رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در سازمان حج و زيارت برگزار شد؛ مواردي در خصوص تعداد ثبت نام كنندگان در عمره دانشگاهيان تا امروز و همچنين برنامه‌هاي فرهنگي برنامه ريزي شده براي اين عزيزان، به سمع و نظر حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر رسيد.

مدير روابط عمومي ستاد عمره ادامه داد: در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين فقيهي رئيس ستاد، ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي فرهنگي انجام شده در عمره سال گذشته، به برنامه‌هاي فرهنگي پيش رو در سال جاري ويژه دانشگاهيان عمره گزار اشاره كرد. همچنين حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر هم همكاري و اهتمام ويژه بعثه جهت تحقق اهداف فرهنگي ستاد را يادآور شد.

گفتني است، ۱۷ هزار ۵۰۰ نفر از دانشگاهيان در اين دوره به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.