پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیر حج وزیارت استان یزد در جلسه حلقه صالحین دفاتر زیارتی شرکت کرد

مدیر حج وزیارت استان یزد در جلسه حلقه صالحین دفاتر زیارتی شرکت کرد

روابط عمومی دفترحج و زیارت استان یزدگزارش داد مدیرحج و زیارت استان یزد به اتفاق مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان ، فرماندهی سپاه الغدیر استان ، مسئول دفتر امام جمعه یزد و جمعی از کارگزاران زیارتی در جلسه حلقه صالحین دفاتر زیارتی شرکت نمودند .

شریفی مدیر حج و زیارت یزد هدف از برگزاری این جلسات را تبادل تجربیات مدیران در سفرهای زیارتی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه مشکلات سفر های زیارتی از زبان مدیرانی که به تازگی از سفر زیارتی بازگشته اند و جدیدترین اطلاعات و تجربیات سفرخود را در اختیار سایرین در این جلسات قرار می دهند بسیار مفید است لذا برای خدمت رسانی بیشتر به زائرین و همچنین برطرف نمودن مشکلات سفر و کمبود ها ی موجود در هتلهای محل اسکان زائرین ازجمله ،تغذیه ، حمل و نقل درون شهری و غیره ... این مسائل مطرح و مرتفع میگردند و از جهتی همه مدیران در جریان برنامه ها قرار می گیرند.

شریفی یکی دیگر از اهداف این جلسات را محاوره زبان عربی بصورت عملی بین مدیران راهنمای زیارتی عنوان کرد. سپس حجه الاسلام میر رحیمی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان با اشاره به برکات سفرهای زیارتی از مدیران با تجربه و پیشکسوت که سالیان متمادی در سفرهای زیارتی به زائرین خدمت و ایفای نقش کرده اند درخواست کرد تا تجربیات خود را به نسل جدید و مدیران راهنمای آینده سفرهای زیارتی انتقال دهند. وی به مدیران زیارتی توصیه کرد همانطوری که در مسائل اجرائی موفق هستید سعی نمائید نسبت به اشاعه مسائل فرهنگی هم کوشا باشید

حجه الاسلام میر رحیمی یادگیری زبان عربی و همچنین فراگیری قرآن این کتاب آسمانی را برای کلیه عوامل زیارتی ضروری دانست . در ادامه این جلسه اعضا به ذکرخاطراتی از سفرهای زیارتی و همچنین دفاع مقدس پرداختند  و همچنین در خصوص موضوع زیارت و توفیق خدمتگزاری به زائرین بحث و تبادل نظر گردید .در پایان جلسه بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم توسط یکی از مداحان در رسای حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به ذکر مصیبت و مدیحه سرائی پرداخت و جلسه حلقه صالحین با نام  مولا  امام حسین (ع) معطر گشت.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.