پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

انتشار اطلاعیه پیش ثبت نام جدید عتبات عالیات؛

آغاز دور جدید پیش ثبت نام های عتبات / نام نویسی از زائران ایام اربعین

آغاز دور جدید پیش ثبت نام های عتبات / نام نویسی از زائران ایام اربعین
متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از امروز تا 20 آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه http://atabat.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور نسبت به پیش ثبت نام سفرهای عتبات عالیات اقدام نمایند. همچنین نتایج قرعه کشی این دوره از پیش ثبت نام های عتبات 24 آبان ماه از طریق سامانه مذکور اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در متن اطلاعيه روابط عمومي این سازمان در خصوص زمان و نحوه پيش ثبت نام سفر زیارتی عتبات عالیات آمده است: متقاضيان تشرف به عتبات عاليات كه مايل به اعزام عتبات  از 11 آذرماه لغایت 20 اسفندماه هستند، می توانند با مراجعه سامانه  پيش ثبت نام این سازمان به آدرس  http://atabat.haj.ir براي خود و همراهانشان نام نويسي و کد رهگیری دریافت کنند.


بر اساس این اطلاعیه شروع پیش ثبت نام عتبات از ساعت 9 صبح روز شنبه 93/08/10 لغایت ساعت 16 روز سه شنبه 93/08/20  خواهد بود.


لازم بذکر است پنجشنبه 93/08/22  قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روز شنبه 93/08/24 بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروانها مطلع گردند.


 

** تذکرات مهم:


1) افرادی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت نموده و حائز اولویت تشرف اعلام نگردیده اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات ایشان (براساس گروه بندی مربوطه) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.


2) اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروهها ثبت نام  ننموده اند از سامانه پیش ثبت نام حذف خواهد شد لذا درصورتیکه این عزیزان مایل به تشرف در این دوره هستند، لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام فرمایند.


3) افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره می نمایند، در صورتیکه تعدادی از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند، چنانچه عدد گروه کمتر از 25 نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهند شد.




سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.