پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد:

زائران انفرادی عتبات تنها در صورت داشتن ویزا به مرزها عزیمت نمایند

زائران انفرادی عتبات تنها در صورت داشتن ویزا به مرزها عزیمت نمایند

سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: زائران انفرادی عتبات عالیات در ایام تاسوعا، عاشورا و اربعین تنها در صورت داشتن ویزا عازم مرزهای کشور شوند.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در ایام تاسوعا ، عاشورا و اربعین حسینی(ع) که می خواهند به صورت انفرادی به عتبات عزیمت نمایند، تنها در صورت داشتن ویزا می توانند عازم عراق شوند و بدون دریافت ویزا در نقاط مرزی کشور حاضر نشوند.

سازمان حج و زیارت در این اطلاعیه تأکید کرد: متقاضیان اعزام انفرادی به عتبات در این ایام تنها از مرزهای مهران، چزابه و شلمچه می توانند به عراق عزیمت نمایند.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص اعزام زائران به عتبات تصریح شده است: معافیت پرداخت هزینه خدمات  بیمه ای و همچنین خدمات پزشکی هلال احمر تنها در خصوص زائران ایام اربعین حسینی(ع) اعمال خواهد شد.

سازمان حج و زیارت در پایان علی رغم تقاضای فراوان مشتاقان زیارت عتبات در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  برای عزیمت به عراق تأکید کرد: زائران عتبات تنها در صورت اعزام در قالب کاروان های تحت پوشش سازمان حج و زیارت از پوشش امنیتی در عراق برخوردار خواهند بود.

لازم به توضیح است برنامه ریزی های سازمان حج و زیارت برای اعزام زائران ایام اربعین حسینی(ع) در حال انجام است و بزودی نحوه ساماندهی زائران برای اعزام به عراق در این ایام در اطلاعیه های بعدی این سازمان اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است پیش ثبت نام عتبات از دهم آبان آغاز شده و تا 20 آبان ادامه دارد و متقاضیان اعزام به عتبات در ایام اربعین می توانند در این دوره از پیش ثبت نام ها برای اعزام به عتبات اقدام نمایند.

 



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.