پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان خبر داد:

ثبت‌نام بيش از ۳۱۵ هزار دانشجو براي اعزام به عمره

ثبت‌نام بيش از ۳۱۵ هزار دانشجو براي اعزام به عمره
رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان با بيان اينكه زمان نام‌نويسي عمره دانشگاهيان ۱۵ آبان‌ماه به پايان مي‌رسد، گفت: بيش از ۳۱۵ هزار دانشجو با ثبت‌نام در سامانه اشتياق خود را به طواف كعبه اعلام كرده‌اند.

حجت‌الاسلام سيدمحمدرضا فقيهي، رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع‌رساني حج با اشاره به اينكه زمان نام‌نويسي عمره دانشگاهيان ۱۵ آبان‌ماه به پايان مي‌رسد، گفت: تاكنون بيش از ۳۱۵ هزار دانشجو با ثبت‌نام در سامانه اشتياق خود را به طواف كعبه اعلام كرده‌اند.

وي افزود: براساس آمار ارائه شده تا صبح چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه تعداد ۱۰۰ هزار دانشجوي مجرد براي عمره ۹۴ در سامانه ثبت‌نام عمره دانشگاهيان نام‌نويسي كرده‌اند.


رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان ادامه داد: در اين نام‌نويسي كه تاكنون نسبت به سال گذشته با افزايش ۱۵ هزار نفري روبه‌رو بوده است، ۱۳۷ هزار و ۹۷۰ نفر از دانشجويان متأهل ۲ نفره و ۷۰ هزار و ۹۵۰ نفر از دانشجويان متأهل ۳ نفره بوده‌اند كه آرزوي سفر به مكه و مدينه را دارند.


وي همچنين تعداد اساتيد يك نفره را ۲۳۳۷ نفر، اساتيد دو نفره را ۶۱۴۲ نفر و اساتيد ۳ نفره را ۷۲۷۸ نفر اعلام كرد كه در سامانه ثبت‌نام كرده‌اند و گفت: در مجموع تا ساعت ۸:۳۰ صبح امروز تعداد ۳۱۵ هزار و ۳۵۶ نفر براي اعزام به عمره دانشگاهيان در سال ۹۴ اعلام آمادگي كرده‌اند.


حجت‌الاسلام فقيهي با بيان اين‌كه قرعه كشي اينترنتي در روزهاي ۱۷ و ۱۸ آبان ماه در سراسر كشور برگزار و نتايج آن نيز ۱۹ آبان‌ماه از طريق پايگاه اينترنتي لبيك اعلام مي‌شود، ابراز كرد: اطلاع رساني استان‌هايي كه زمان و مكان قرعه‌كشي آن‌ها اعلام نشده، متعاقبا اعلام خواهد شد.


علاقه‌مندان براي اطلاع از زمان و مكان قرعه‌كشي عمره دانشگاهيان مي‌توانند به لينك مربوطه در پايگاه اينترنتي لبيك مراجعه كنند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.