پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پایان مهلت ثبت نام عمره دانشجویی/ اعلام نتایج قرعه کشی از 20 آبان در سایت لبیک

پایان مهلت ثبت نام عمره دانشجویی/ اعلام نتایج قرعه کشی از 20 آبان در سایت لبیک

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از پایان مهلت نام نویسی متقاضیان اعزام به عمره دانشگاهیان خبر داد و گفت: نتایج قرعه کشی این ثبت نام از روز  20 آبان ماه در سایت لبیک قابل مشاهده خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از سایت لبیک،'محمد زارع' معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به سرزمین وحی که از 27 مهر در سایت لبیک آغاز شده بود،15 آبان ماه به پایان رسیده است.


وی افزود:بیش از 335 هزار نفر از دانشگاهیان از 27 مهر لغایت 15 آبان ماه با مراجعه به سایت لبیک نسبت به ثبت نام اولیه عمره اقدام نمودند که از میان آنها 17 هزار و 500 نفر به قید قرعه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

زارع ادامه داد : قرعه کشی اینترنتی عمره در روزهای 17 و 18 آبان ماه در سراسر کشور انجام خواهد گرفت و نتایج آن 20 آبان ماه از طریق سایت لبیک اعلام خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد:  مراسم قرعه کشی از دانشگاهیان استان تهران نیز به صورت متمرکز 18 آبان ماه در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است نتایج قرعه کشی از روز سه شنبه 20 آبان ماه در سایت لبیک قابل مشاهده خواهد بود و همچنین به برگزیدگان از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

برای اطلاع از زمان و مکان قرعه کشی عمره دانشگاهیان در سراسر کشور به سایت لبیک به آدرس www.labbayk.com مراجعه نمایید.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.