پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه هماهنگی مدیران ثابت هتل های عمره استان مرکزی برگزار شد.

جلسه هماهنگی مدیران ثابت هتل های عمره  استان مرکزی برگزار شد.

جلسه هماهنگی امور هتل های عمره وانتخاب مدیران هتل روز سه شنبه بیستم آبان ماه با حضور مدیر حج و زیارت استان و متقاضیان مدیریت ثابت هتل در عمره آتی برگزار شد .

در این جلسه دل پاک معیار های انتخاب مدیران را تجارب کاری ، میزان تحصیلات و ارزشیابی دوره های قبل عنوان نمود و گفت تعداد8 نفر از 18 متقاضی انتخاب شده اند و به جهت ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده توصیه نمودند که افرادی که در این دوره انتخاب نشده اند جهت ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به عنوان معاون اعزام شوند .

وی در ادامه تاکید کرد که انتخاب عوامل ثابت باید دقیقاً با دستورالعمل ها و بخشنامه های سازمان حج و زیارت مطابقت داشته باشد و افراد منتخب نباید به سمت و سویی بروند که حق و حقوق زائر تضییع گردد و نیروهایی انتخاب شوند که به فکر ارائه خدمت به زائرین باشند و از عهده این مسئولیت برآیند .

مدیر حج و زیارت استان با اشاره به اینکه مدیران باید از عوامل انتخاب شده شناخت کافی داشته باشند توصیه نمود: مدیران عملکرد عوامل در حین انجام وظیفه مورد ارزیابی  قرارداده و کاستی های آنان را گوشزد نمایند و اگر به این نتیجه رسیدند که فردی شرایط ادامه کار را ندارد این مسئله را به مدیریت استان گزارش نمایند .

در نهایت ضمن بهره مندی از نظرات مدیران ثابت هتل از ایشان خواسته شد که در طول سفر ارتباط  و تعامل کافی با ستاد ، عوامل اجرایی و مدیران راهنما داشته باشند و مشکلات و کاستی های  احتمالی هتل  را به منظور ارائه خدمات بهتر به زائرین گزارش نمایند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.