پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیر حج و زیارت البرز خبر داد:

برگزاری نشست تخصصي ستاد بزرگداشت اربعين حسيني در استان البرز

برگزاری نشست تخصصي ستاد بزرگداشت اربعين حسيني در استان البرز

سيد مرتضي حسيني مدير حج و زيارت استان البرز از برگزاري اولين نشست هم انديشي بزرگداشت اربعين با حضور مسئولين ارشد استاني در سالن شهداي البرز استانداري خبر داد.

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت استان البرز در اين ديدار صميمانه كه جمعي از مديران و مسئولين ارشد استاني حضور داشتند در خصوص چگونگي استقبال و بدرقه زائرين پياده اربعين حسيني و آئين پياده روي از نجف اشرف تا كربلاي معلي به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اين گزارش حاكي است پس از تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد،مدير كل اجتماعي و فرهنگي استانداري البرز ضمن عرض خير مقدم توضيحاتي كلي در خصوص موضوعات مطروحه در جلسه پيرامون چگونگي برگزاري و هماهنگي دستگاههاي ذيربط بيان داشت و از كليه عزيزان حاضر خواست تا با همكاري همه جانبه با مديريت حج و زيارت استان،به اين مهم اهتمام ورزند.

در ادامه حسيني مدير حج و زيارت استان ضمن تشكر از حضور مدير كل محترم امور اجتماعي و فرهنگي استانداري،شهرداران محترم و مديران كل دستگاههاي ذيربط و قبول زحمت ايشان در راستاي خدمت رساني به زائرين اعتاب مقدسه، در خصوص موضوع جلسه توضيحاتي تكميلي ارائه نموده و مسائلي از قبيل تمركز در ارائه خدمات به زائرين ،چگونگي ساماندهي زائرين،چگونگي ثبت نام و اخذ رواديد سفر را تشريح نمود و اظهار اميدواري كرد اين طرح الگويي براي ساير خادمين اين مسير در سراسر كشور باشد.

گفتني است در اين نشست كارگروه هاي ويژه اي از جمله كميته فرهنگي،كميته محتوايي،كميته بهداشت و درمان و كميته امنيت جهت پيشبرد اهداف عاليه اين طرح پيش بيني شده است كه كارشناسان خبره در اين كميته ها نسبت به برنامه ريزي و ارائه خدمات بهينه به زائرين اربعين حسيني اقدام خواهند نمود.


علیرضا صادقیان امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.