پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار روحانیون و کارگزاران حج تمتع سال 1393 استان کردستان با نماینده ولی فقیه در منطقه

دیدار روحانیون و کارگزاران حج تمتع سال 1393 استان کردستان با نماینده ولی فقیه در منطقه

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت کردستان روز چهار شنبه مورخ 21 آبان ماه روحانیون ، مدیران و معاونین  کاروان ها و مجموعه های حج تمتع سال 93 باتفاق مدیر و پرسنل مدیریت حج و زیارت استان کردستان با نماینده معزز ولی فقیه در منطقه کردستان دیدار و از رهنمودهای حکیمانه ایشان بهره مند شدند.

بنابر این گزارش ناظمی جلال مدیر حج و زیارت استان کردستان گزارشی اجمالی از اجرای موفقیت آمیز عملیات حج تمتع سال 93 ارایه و از تلاش و کوشش شبانه روزی کارگزاران زیارتی که موجب شدند حج تمتع سال جاری بسیار روان و در خور شان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود تقدیر و تشکر نمودند.

ناظمی جلال از آغاز عملیات عمره مفرده و گروه بندی ودیعه گذاران در سامانه فاخر خبر داد و افزود انشاءالله با مساعدت مسئولین محترم سازمان مرکزی و تلاش همکاران استانی شاهد افزایش اعزام عمره گذاران در مقایسه با سال گذشته باشیم.

ناظمی جلال از آغاز ثبت نام متقاضیان اعزام بصورت پیاده روی در ایام اربعین حسینی به عتبات عالیات خبر داد و افزود علاقه مندان می توانند با مراجعه به دفاتر و شرکت های خدمات زیارتی در سامانه سماح اقدام به  ثبت تقاضای خود نمایند.

وی با اشاره به مشکلات بوجود آمده در اعزام زائرین حج تمتع 93 توسط ایستگاه پروازی کرمانشاه خاطر نشان کرد با رایزنی های صورت گرفته با مسئولین محترم سازمان حج و زیارت کشور ایستگاه پروازی زائرین کردستان به همدان تغییر خواهد یافت.

در ادامه این دیدار ماموستا شیرزادی روحانی کاروان شماره 25017 شهرستان مریوان به نمایندگی از روحانیون کاروان های حج تمتع مطالبی مطرح نمود.

در پایان آیت ا... حسینی شاهرودی نماینده محترم ولی فقیه در منطقه کردستان ضمن خیر مقدم و عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) به استناد آیات و روایات اهل سنت و تشیع به وحدت بیش از پیش بین شیعه و سنی تاکید و از مصائب واقعه عاشورا ایراد سخن نمود و برای کارگزاران  آرزوی توفیق برای خدمت بیشتر به زائرین را از خداود متعال خواستار شد

                                                                                                                                    روابط عمومی حج و زیارت استان کردستان

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.