پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه مشترك مسؤولان ايراني و عراقي برگزار شد

جلسه مشترك مسؤولان ايراني و عراقي برگزار شد
در جلسه‌اى مشترك كه با حضور رييس سازمان حج و زيارت، استانداران نجف و كربلا، سفير ايران در عراق، سركنسولي نجف و كربلا و مديران شوراى اجرايي اربعين در عراق برگزار شد آخرين اقدامات ايران و عراق در زمينه راهپيمايي عظيم اربعين مورد بررسى قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت از كربلاي معلي، در جلسه‌اى مشترك كه روز گذشته با حضور رييس سازمان حج و زيارت، استانداران نجف و كربلا، سفير ايران در عراق، سركنسولي نجف و كربلا و مديران شوراى اجرايي اربعين در عراق برگزار شد آخرين اقدامات ايران و عراق در زمينه راهپيمايي عظيم اربعين مورد بررسى قرار گرفت.

در ابتداي اين جلسه مهندس اوحدي ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي صورت گرفته در ايران، بر آمادگي كامل سازمان حج و زيارت جهت ساماندهي زائران ايراني تاكيد كرد.

وي افزود: در صورت هماهنگي و ارائه مجوزهاي لازم از سوي طرف عراقي، اين سازمان آمادگي كامل جهت ورود ۲۵ دستگاه آمبولانس، ۵۰۰ دستگاه اتوبوس براي حمل و نقل زائران ايراني از نجف تا كربلا، سه دستگاه بالگرد امداد، شش موكب بين راهي، راه اندازي چادرهاي هلال احمر و تجهيز كامل مدارس و حسينيه‌ها جهت اسكان زائران ايراني را دارد.

سپس عدنان الزرفى استاندار نجف و عقيل الطريحي استاندار كربلا ضمن استقبال از فعاليت‌هاي سازمان حج و زيارت بر تحكيم روابط دو سويه، استمرار جلسات و ايجاد هماهنگى هاى لازم در جهت برگزاري هر چه بهتر اين همايش عظيم تاكيد كردند.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.