پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازديد رييس سازمان حج و زيارت از آشپزخانه كربلا

بازديد رييس سازمان حج و زيارت از آشپزخانه كربلا
رييس سازمان حج وزيارت كشورمان در ادامه برنامه سفر خود به عتبات، روز گذشته از آشپزخانه مركزي زائران ايراني در كربلا بازديد كرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت از كربلاي معلي، سعيد اوحدي، رييس سازمان حج وزيارت كشورمان در ادامه برنامه سفر خود به عتبات، روز گذشته از آشپزخانه مركزي زائران ايراني در كربلا بازديد كرد.

وي ضمن بازديد و خداقوت به كاركنان ايراني آشپزخانه كربلا، در جريان روند كار اين آشپزخانه و چگونگي تهيه مواد اوليه نظير گوشت تازه براي پخت غذا قرار گرفت.

اوحدي در اين بازديد از زحمات دست اندركاران تهيه غذاي زائران تشكر كرد و خواستار توجه كامل به سلامت زايران و خدمت رساني مناسب به آنان شد.

براساس اين گزارش، اين آشپزخانه متمركز با استفاده از پيشرفته‌ترين وسايل و تجهيزات پخت و پز در شهر كربلا غذاى مصرفى زائران را آماده سازى و طبخ مى كنند و به مكان هاى استقرار كاروان‌ها تحويل مى دهد.

اين آشپزخانه از بخش‌هاي پخت كباب و جوجه، خورشت و سوپ، سرخ كردن ماهي و پخت مرغ، سالن آماده‌سازي گوشت و مرغ، سالن پخت برنج و سالن شست‌وشوي ظروف تشكيل شده و قادر است غذاي تمام زائران ايران در كربلا را تأمين كند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.