پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نام نویسی از زائران اربعین در دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور

نام نویسی از زائران اربعین در دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: متقاضیان حضور در همایش پیاده روی اربعین حسینی(ع) می توانند برای ثبت نام در طرح ساماندهی زائران اربعین به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور مراجعه نمایند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت متقاضیان زیارت اربعین با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور و با پرداخت 40 دلار نقدی بابت صدور ویزا بعلاوه 150 هزار ریال بابت حق کارگزار می توانند در طرح ساماندهی زائران اربعین امسال ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیان با ثبت نام در طرح ساماندهی ضمن دریافت ویزای عراق، بر اساس زمانی که توسط نرم افزار ساماندهی برای آنان مشخص می گردد با توجه به ظرفیت هر یک از مرزهای زمینی عتبات در نقاط مرزی حضور پیدا خواهند کرد و بدین ترتیب ازدحام جمعیت در مرزها کنترل خواهد شد و مدیریت خدمات دهی به زائران  آسانتر می گردد.همچنین با اقدامات صورت گرفته همه زائران اربعین تحت پوشش خدمات بیمه و درمان رایگان قرار می گیرند و از این بایت هزینه ای از زائران دریافت نخواهد شد.

لازم به توضیح است اسکان، تغذیه و حمل و نقل زائران ساماندهی شده در این طرح، در ایران و عراق بعهده خود زائران خواهد بود.

گفتنی است نام نویسی از متقاضیان زیارت اربعین از روز سه شنبه 20 آبان ماه در دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

سازمان حج و زیارت با اجرای طرح ساماندهی زائران اربعین مصمم است تا در مسیر تسهیل اعزام زائران به عتبات در ایام اربعین حسینی گام بردارد.

لازم به توضیح است سال گذشته بیش از نیم میلیون نفر از زائران ایرانی در همایش اربعین حسینی(ع) در کربلای معلی حضور داشتند که پیش بینی می شود این میزان در ایام اربعین امسال افزایش یابد.

 




سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.