پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم قرعه کشی عمره دانشجویی استان مرکزی برگزار شد.

 مراسم قرعه کشی عمره دانشجویی استان مرکزی برگزار شد.
مراسم قرعه كشي عمره دانشگاهيان سال ۹۴-۹۳ راس ساعت 12:30 هجدهم آبان ماه با حضور دل پاک مدیر حج و زیارت استان مرکزی ،حجت الاسلام ایمانی مقدم ‌ رئیس شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان ، معاونین فرهنگی و برخی از روسای دانشگاه های استان و جمع كثيري از دانشجويان در سالن 8 شهریور دانشگاه اراک برگزار شد.
در ابتدای مراسم حجت الاسلام ایمانی مقدم رئیس شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان توضیحاتی در خصوص اسرار سفر به عمره و نحوه قرعه کشی و اعزام دانشجویان ایراد نمود .
در ادامه حجت الاسلام دکتر ابراهیمی معاون فرهنگی دانشگاه اراک و روحانی کاروان های حج و عمره استان در سخنانی به تشریح عقاید و نحوه شکل گیری فرقه وهابیت توضیحاتی ارائه نمود.
قبل از انجام قرعه کشی نیز مدیر حج و زیارت استان تذکرات کوتاهی در خصوص موضوع امنیت سفر بویژه مطالب مربوط به کاروان های دانشجویی را مطرح کرد.
سپس مراسم قرعه کشی بین 6111 نفر متقاضی بوسیله نرم افزار مربوطه انجام شد و از طریق پیامک به اطلاع برگزیدگان رسید.لازم به ذکر است که در عمره آتی تعداد دو کاروان دانشجویی به تعداد 274 نفر در فروردین ماه سال آینده به سرزمین وحی اعزام خواهند شد که یک کاروان را زوج های دانشجو و اساتید و کاروان دیگر را دانشجویان پسرتشکیل خواهند داد .
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.