پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه بازرسان سازمان حج و زیارت با کارگزاران استان قزوین برگزار شد

جلسه بازرسان سازمان حج و زیارت با کارگزاران استان قزوین برگزار شد
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین جلسه بازرسان اعزامی سازمان حج و زیارت با کارگزاران استان قزوین در مورخ 93/8/24 در سالن آمفی تئاتر حج و زیارت استان قزوین برگزار شد.
کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین علت تشکیل این جلسه را استفاده از راهنماییهای بازرسان دانسته و بیان داشت: رعایت دقیق بخشنامه ها و تنظیم قراردادهای عمره و عتبات بصورت دقیق و منظم مورد نظر این مدیریت و سازمان می باشد.
وی با توجه به نزدیکی ثبت نام زائرین عمره در کاروانها توضیحاتی را در این خصوص بیان نموده و آمادگی کامل کارگزاران را خواستار شد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ایزدی معاون مدیرکل دفتر ارزیابی و رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت با بیان این نکته که ما باید اعتباری که خداوند نصیب خدمتگزاران عرصه حج و زیارت کرده است قدر بدانیم. قدر خودمان را به خاطر اعتمادی که مردم به ما می کنند دانسته و در حفظ شان خود و خدمت رسانی بیش از پیش به زائرین کوشا باشیم.
ایشان ارزشیابی واقعی را از آن خدا دانسته و از راه اندازی سامانه آنلاین رسیدگی به شکایات خبر داده و بیان داشت:به زودی سامانه رسیدگی به شکایات بصورت آنلاین راه اندازی می گردد.
ترکیان یکی دیگر از بازرسان سازمان با بیان این نکته که ما عاشق خدمت به زائرین هستیم گفت: کار در سازمان حج و زیارت کار سختی است و کسانی می توانند در این عرصه خدمت کنند که عاشق خدمت باشند در غیر اینصورت موفق نخواهند بود. وی تعامل کارگزاران، شرکت مرکزی با مدیریت حج و زیارت استان را از ضروریات دانسته و بیان داشت: با همیاری و همفکری می توان به نحو مطلوبی به زائرین خدمات ارائه کرد.
این جلسه با پرسش و پاسخ به سوالات مدیران دفاتر خاتمه یافت.
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.