پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد:

آسان سازی اعزام بیش از نیم میلیون زائر اربعین حسینی(ع)

آسان سازی اعزام بیش از نیم میلیون زائر اربعین حسینی(ع)
رئیس سازمان حج و زیارت از آسان‌سازی اعزام 500 هزار زائر به عتبات عالیات در اربعین حسینی خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از ایلام، سعید اوحدی صبح امروز در بدو ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم برای آسان‌سازی اعزام زائران به کربلا در مرزهای غربی کشور اندیشیده شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با هماهنگی  دستگاه‌های مختلف قرارگاهی با عنوان قرارگاه اربعین در مناطق مرزی کشور که با عراق همسایه هستند، تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این قرارگاه ها با مشارکت سازمان حج و زیارت، سپاه پاسداران، استانداری تشکیل شده و تمهیدات لازم را برای سفر آسان زوار فراهم خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه قطعا در سال جاری شاهد کاهش تراکم جمعیت زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور هستیم اضافه کرد: تمهیدات لازم برای بیمه و درمان رایگان زائران در این ایام اندیشیده شده است.

اوحدی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده سعی می‌شود تا زائران اربعین با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی در طرح ساماندهی ثبت نام نمایند  و براساس زمانی که به آنها اعلام می شود در مرزها حضور یابند.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در صددیم که با فعال‌سازی و تشکیل قرارگاه‌هایی در مرزهای شلمچه، چزابه، قرارگاه حضرت امیر (ع) ایلام زمینه سهولت در امر تردد زوار به عتبات عالیات در ایام اربعین  فراهم شود.

وی ادامه داد: بدون تردید این مهم با همکاری دستگاه های مختلف کشور امکان پذیر خواهد بود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.