پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دومین گردهمائی عمره کارگزاران حج و زیارت آذربایجان شرقی برگزار شد

دومین گردهمائی عمره کارگزاران حج و زیارت آذربایجان شرقی برگزار شد
دومین گردهمائی ثبت نام عمره مفرده 93-94 با حضور مدیران عامل و مسئولین رایانه دفاتر زیارتی استان آذربایجان شرقی از ساعت 10 الی 12 سه شنبه 93.8.27 در خصوص آغاز ثبت نام عمره مفرده 93-94 در سالن دکتر مبین برگزار شد.

دومین گردهمائی ثبت نام عمره مفرده 93-94 با حضور مدیران عامل و مسئولین رایانه دفاتر زیارتی استان آذربایجان شرقی از ساعت 10 الی 12 سه شنبه 93.8.27 در سالن دکتر مبین برگزار شد.

در این گردهمائی روحی مدیر حج و زیارت استان گفت: عملیات ثبت نام زائرین عمره 93-94 آغاز شده و اطلاعیه استان نیز در دو روزنامه محلی امین و مهدآزادی چاپ شده است. و از دیروز نیز این اطلاعیه به همراه گروههای پروازی در سایت اینترنتی حج و زیارت استان قرار داده شده است.

وی از متقاضیان دارای فیش با اولویتهای 1 تا 350 دعوت کرد تا از 29 ام آبان تا 4 آذر ماه نسبت به انتخاب کاروانهای خود اقدام نمایند

روحی ادامه داد: در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروانها از اولویتهای بعدی تا 500 نیز براساس زمانبندی که در اطلاعیه استان درج گردیده دعوت و ثبت نام خواهد شد و چنانچه بعد از اتمام زمانبندی، ظرفیت خالی در کاروانها وجود داشته باشد از اولویت 500 به بعد نیز براساس دستورالعمل های سازمان دعوت بعمل خواهد آمد .زائرین محترم می توانند از طریق مراجعه به سامانه فاخر در اینترنت و هم از طریق دفاتر زیارتی نسبت به انتخاب و ثبت نام در کاروانها اقدام نمایند.

مدیر حج و زیارت استان با تأکید بر تنظیم قرارداد عمره گفت : کارگزاران محترم نسبت به تنظیم قرارداد با زائر توجه ویژه داشته و حتما بایستی نسبت به عقد قرارداد و ارائه تصویری از آن به زائرین اقدام نمایند. و چنانچه زائری درخواست بیمه تکمیلی از شرکت بیمه ای داشت، حتما قرارداد بیمه تنظیم گردد. کارگزاران محترم در ایام ثبت نام عمره از ساعت 8 صبح الی 18 عصر با رعایت وقت نماز در دفتر حضور داشته باشند تا مراجعین به راحتی نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام نمایند.

وی عنوان کرد : کارکنان دفاتر زیارتی ضمن رعایت حجاب و شئونات اسلامی، برخورد مناسب با مراجعین داشته و با حفظ تکریم ارباب رجوع، راهنمایی لازم در خصوص گروهبندی و ثبت تقاضای تشرف را ارائه نمایند.

در ادامه جلسه مسئول ثبت نام و اعزام در خصوص ثبت نام عمره سالجاری و مسئول امور عتبات، توضیحات و نکات لازم را به کارگزاران ارائه نموده و در پایان کارشناسان مربوطه به سوالات مطرح شده کارگزاران پاسخ دادند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.