پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تأیید نهایی گروه شرط ثبت نام در کاروان های عمره

تأیید نهایی گروه شرط ثبت نام در کاروان های عمره

ثبت نام در کاروان های عمره در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه منوط به تأیید نهایی شدن گروه های تشکیل شده در سامانه فاخر می باشد.

حسن سرخوش مدیرکل برنامه ریزی ، پذیرش و اعزام اعلام کرد: سرگروه ها در اسرع وقت با مراجعه به سامانه فاخر نسبت به تأیید نهایی گروه خود اقدام فرمایند و بدون تأیید نهایی امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

سرخوش با اشاره به ضرورت ثبت تقاضای تشرف متقاضیان در قالب یک گروه در سامانه فاخر گفت: ثبت نام متقاضیان دارای اولویت در کاروان های عمره منوط به تشکیل گروه در سامانه یاد شده می باشد.

وی افزود: اولویت‌های فراخوان شده اصلی چنانچه ظرف مهلت تعیین‌شده برای ذخیره و ثبت‌نام اولیه اقدام ننموده و یا در مهلت 72ساعت بعداز رزرو برای ثبت‌نام قطعی به دفاتر زیارتی مراجعه ننمایند ظرفیت خالی گروه‌ها از سایر اولویت‌ها تکمیل می‌گردد. کلیه متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت فاخر ضمن اطلاع از وضعیت کلی گروه و شرایط اعزام، با توجه به راهنمای مربوطه از اولویت افراد نیز مطلع گردند

مدیرکل برنامه ریزی ، پذیرش و اعزام درخصوص زمان ثبت نام عمره گفت: ثبت‌نام متقاضیان دارای اولویت تشرف در گروه‌های مرحله اول عمره سالجاری که از 13 آذر تا 20 اسفند می باشد، از تاریخ 1393/08/29 طبق جداول استانی که  ازسوی دفاتر حج و زیارت استان در جراید محلی و استانی منتشر می‌شود، آغاز می‌گردد.

 وی ادامه داد : ثبت نام گروه‌های اعزامی مرحله دوم عمره که از 21 اسفند ماه آغاز می شود حدوداً از نیمه بهمن ماه اعلام خواهد شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.