پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست فرمانداری مهران گفت:تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی امنیت مطلوب را در جامعه و کشور فراهم آورده است

سرپرست فرمانداری مهران گفت:تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی  امنیت مطلوب را در جامعه و کشور فراهم آورده است
سرپرست فرمانداری مهران گفت:تلاش ها و زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی باعث شده تا امروز ما شاهد یک امنیت مطلوب با ضریب بالا در جامعه و کشور باشیم.
 به گزارش «حج نیوز» به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهران،  حجت اله نصیری پور در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی شهرستان مرزی مهران گفت: نقش موثر نیروی انتظامی به عنوان حافظان مرز و نگهبانان جامعه به ویژه در برخورد با مخلین نظم و امنیت غیر قابل انکار است .
وی با اشاره به امنیت پایدار در شهرستان مهران خاطر نشان کرد: تلاش های شبانه روزی و روحیه ایثارگری نیروهای خدوم انتظامی در کنار سایر دستگاههای امنیتی امنیت پایداری در مرز و سطح شهرستان شاهد هستیم.
فرمانده انتظامی شهرستان مهران نیز با ارائه گزارشی از اقدامات پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان گفت : امروز استکبار جهانی تلاش می کند تا نا امنی و بی ثباتی بعضی از کشورهای همسایه را به جمهوری اسلامی منتقل کند که بحمدالله تا کنون با زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی و مسلح نا کام مانده است .
سرگرد محسن کشتکار افزود: هدف نیروی انتظامی اقتدار همراه با برخورد مناسب وشایسته با مردم می باشد که خوشبختانه در بحرانهای مختلف این نهاد نمره قابل قبولی کسب کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای انتظامی شهرستان به صورت شبانه روزی در خدمت زائران عتبات عالیات بودند اضافه کرد: تلاش نیروهای نظامی و انتظامی باعث شد تا امنیت زائران عتبات عالیات در ایام اربعین و تاسوعا و عاشورای حسینی فراهم شده و از این جهت مشکلی برای زائران عتبات عالیات ایجاد نشود.
فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد:اکنون زائران عتبات عالیات تنها از طریق کاروانهای مجاز حج و زیارت می توانند به زیارت عتبات عالیات در کشور عراق مشرف شوند و مطابق مصوبه شورای امنیت ملی تردد انفرادی از مرز مهران ممنوع است.
کاربر خبرنگار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.