پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه هماهنگي عمره و عتبات استان خوزستان

جلسه هماهنگي عمره و عتبات استان خوزستان
به گزارش روابط عمومي حج و زيارت خوزستان جلسه هماهنگي ثبت نام عمره مفرده استان خوزستان روز پنجشنبه 29 آبانماه در محل مديريت حج و زيارت خوزستان برگزار شد.

در اين جلسه كه با حضور مديران كليه شركتهاي زيارتي استان خوزستان برگزار شد ابتدا ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان به مبحث اعزامهاي اربعين اشاره و در ارتباط با ساماندهي زوار اربعين حسيني(ع) و خدمات قابل ارائه در آن ايام و همچنين بازرسي ها و اقدامات انجام شده در پايانه هاي شلمچه و چذابه و همچنين حضور مسئولين كشوري و استاني در چندين نوبت  در پايانه ها جهت بررسي مشكلات موجود خبر داد و گفت : طبق برنامه ريزي انجام شده حضور كارگزاران در ايام تعيين شده در مرزهای شلمچه و چذابه جهت خدمت رساني به زائرين يكي از افتخاراتي است كه نصيب شده است و انشاالله با برنامه ريزي و هماهنگي بتوانيم خدمتي شايسته به زوار حرم حسيني (ع) انجام دهيم.

حويزاوي همچنین با اشاره به موضوع عمره اشاراتي به پيش ثبت نام متقاضيان در سامانه فاخر طبق برنامه زمانبندي کرد و همچنين به معرفي نيروهاي جديد جهت عمره توسط كارگزاران طبق فرمهاي ارسالي اشاره كرد و گفت : تخصيص سهميه هاي عمره بر اساس شاخصهاي تعريفي و امتياز شركتها مي باشد. در بحث تشكيل جلسات آموزشي نيز بايد كارگزاران ليست مكانهاي مورد نظر را به مديريت حج و زيارت ارسال تا طبق شاخصهاي اعلامي بررسي شوند.

مديرحج  و زيارت خوزستان ادامه داد:در مورد مدير و معاون عمره نيز كارگزاران دقت كنند كه بايد دوره هاي آموزشي مربوطه را گذرانده و در صورت نياز به واحد آموزش سازمان حج و زيارت معرفي نمايند.

در ادامه جلسه با ارائه نظرات و پيشنهادات و همچنين پرسش و پاسخ توسط مديران ادامه يافت.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.