پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیر حج و زیارت خوزستان:

حذف عوارض خروج از کشور زائران اربعین در شلمچه و چزابه/اجرای مانور اربعین در شلمچه

حذف عوارض خروج از کشور  زائران اربعین در شلمچه و چزابه/اجرای مانور اربعین در شلمچه

مدیر حج و زیارت استان خوزستان با بیان اینکه امروز(دوشنبه) مانور خدمات رسانی به زائران اربعین با حضور دستگاه های استان خوزستان در مرز شلمچه اجرا می شود، گفت: در مرزهای شلمچه و چزابه از زائران اربعین عوارض خروج از کشور دریافت نمی شود.

'ناصر حویزاوی' در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: از آنجایی که پرداخت عوارض خروج از کشور  یکی از دلایل توقف زائران در مرزها می باشد، با تصمیم استانداری در دو گذرگاه شلمچه و چزابه از زائران اربعین عوارض خروج دریافت نمی شود.

وی افزود: تردد زائران اربعین از مرزهای استان خوزستان بصورت روان در حال انجام است و روزانه جمعیتی بالغ بر 600 تا 700 نفر از زائران از مرزهای زمینی استان خوزستان به عراق اعزام می شوند.

**اجرای مانور خدمات رسانی به زائران اربعین در شلمچه

مدیر حج و زیارت استان خوزستان از اجرای مانور خدمات رسانی دستگاه های اجرایی و خدمت رسان خوزستان از جمله حج و زیارت، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، شهرداری های خرمشهر و آبادان، اتوبوسرانی و هیئات مذهبی و ... خبر داد و گفت: کلیه این دستگاه ها ساعت 9 صبح در مسجد جامع خرمشهر جمع می شوند و سپس مانور خدمات رسانی رایگان به زائران اربعین در مرز شلمچه به اجرا در خواهد آمد.

شایان ذکر است حدود نیمی از زائران زمینی اربعین ار مرزهای شلمچه و چزابه در استان خوزستان راهی عراق می شوند.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.