پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

گردهمایی کارگزاران و خادمان زائرین استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان حج و زیارت کشور

گردهمایی کارگزاران و خادمان زائرین استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان حج و زیارت کشور

گردهمایی کارگزاران و خادمان زائرین هرمزگان با حضور مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان حج و زیارت و  و روحانیت معزز کاروانها بمنظور هم اندیشی در جهت بهینه سازی و افزایش کیفیت خدمات به زائرین استان برگزار گردید.

در این گردهمایی ابتدا امان الله ماندگاری مدیر حج و زیارت استان هرمزگان ضمن عرض خوش آمدگویی و تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفرصادق(ع) از حضور رئیس سازمان حج و زیارت  و بررسی مسائل و خواسته های کارگزاران و رسیدگی به مشکلات اعزام زائرین استان تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه 'صدری' نماینده کارگزاران به بیان مشکلات و خواسته های کارگزاران و دفاتر زیارتی ازجمله ساخت حسینیه در جوار فرودگاه جهت تسهیل اعزام زائرین، احداث و راه اندازی دانشکده علمی کاربردی حج و زیارت در استان و مشکلات دفاتر زیارتی پرداخت و خواستار رسیدگی و پیگیری این موارد شد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان حج و زیارت به ایراد سخنرانی پرداخت و پس از تبریک هفته مبارک وحدت گفت: اگر بخواهیم در کارهایمان موفق باشیم باید نوع نگاهمان را اسلامی کنیم چون اسلام است که دنیا و آخرت را آبادمی کند

وی در ادامه افزود :قواعد مدیریتی که در  اسلام بیان شده درهیچ کجای دنیا وجود ندارد، لذا سعی کنیم نگاهمان خدایی و الهی باشد و هدفمان غیراز خدمت به مردم نباشد.لذا کلیه کارها باید فقط وصل به خدا باشد که تنها راه اتصال از طریق قرآن می باشد.

وی در خصوص وحدت برادران اهل سنت و شیعه گفت :تفرقه از بمب اتم تاثیرش بیشتر است لذا باید اختلافات از بین برود، چون با وحدت می توان دنیا را اداره نمود و دراین خصوص باید مطیع دستورات و اوامر رهبر معظم انقلاب باشیم .  

  دکتر موسوی، انقلاب ما را به عنوان یک انقلاب معنوی دانست و سازمان حج و زیارت رابه عنوان یکی از سازمانهایی که به این انقلاب معنویت تزریق می کند، معرفی کرد.

وی در پایان در خصوص راه اندازی سفرعمره دریایی گفت : بنده تاکید دارم که عمره دریایی در استانهای همجوار مرز دریایی راه اندازی شده و تا اولویت 350  اعلام شود. 

در انتهای مراسم دکتر موسوی به ارائه راهکار حل مشکلات پرداخت و نهایتا قرار شد این موارد در جلسات شورایعالی حج مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

 

کاربر خبرنگار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.