پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم بزرگداشت هفته بسیج در سازمان حج و زیارت برگزار شد/تصاویر

مراسم بزرگداشت هفته بسیج در سازمان حج و زیارت برگزار شد/تصاویر

پنجم آذرماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مراسم بزرگداشت هفته بسیج در سازمان حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، مراسم بزرگداشت هفته بسیج با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و بسیجیان سازمان حج و زیارت بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) پنجم آذرماه در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت برگزار شد.

مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در این مراسم گفت: بسیج به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که در همه صحنه ها ریشه دوانده است و عظمت آن را در همه صحنه ها شاهد هستیم و میوه و ثمره این درخت با عظمت را در همه حوزه می بینیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به روحیات بسیجی که شامل وفاداری، دینداری و تدین و جان دادن در راه خدا است، گفت: هرجا بسیجی عمل کردیم موفق شدیم  و امروز روشن شده در داخل و خارج از کشور و در هرکجا در کشورهای اسلامی که بخواهند در حرکتی به نتیجه برسند، باید از بسیجی که مد نظر امام(ره) و رهبری است، بهره مند شوند.

وی در سخنانش بیان کرد: شاکله بسیج را به عنوان درختی تنومند حفظ کنیم.

در بخشی از این مراسم آقای فولادوند فرمانده مرکز مقاومت بسیج بین الملل(امت واحده) سازمان حج و زیارت گزارشی از اقدامات یکساله این مرکز ارائه داد.

در این مراسم همچنین از بسیجیان نمونه این سازمان تقدیر شد و جوایزی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

اجرای مسابقه پیامکی نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود که به سه نفر از برندگان این مسابقه جوایزی اهداشد.

اخبار تکمیلی این مراسم متعاقبا درج می گردد.....


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.