پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اوحدی در مراسم بزرگداشت هفته بسیج:

تفکر بسیجی یک راهبرد استراتژیک برای نیل به اهداف متعالی است

تفکر بسیجی یک راهبرد استراتژیک برای نیل به اهداف متعالی است

رئیس سازمان حج و زیارت در مراسم بزرگداشت هفته بسیج با بیان اینکه امروز بسیج به یک گفتمان فرهنگی و یک فرهنگ فراملی تبدیل شده است، گفت: روحیه و تفکر بسیجی به یک راهبرد استراتژیک برای نیل به اهداف متعالی بدل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، سعید اوحدی در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که بعداز ظهر چهارشنبه پنجم آذرماه در سالن اجتماعات سازمان حج و زیارت برگزار شد، گفت: برخی تصور می کردند بسیج یک ابزار صرفاً نظامی است اما امروز شاهدیم که واژه بسیج تبدیل به یک گفتمان فرهنگی، یک تفکر و یک فرهنگ فراملی شده است.

وی افزود: اگر رهبر معظم انقلاب فرمودند که بسیج شجره طیبه است، یعنی بسیج یک پدیده زنده و در حال رشد و تکامل است و در طول این 35 سال این شجره طیبه آنقدر رشد کرد که در عراق و فلسطین و سوریه نیز این بسیج اتفاق افتاد و پیروزی هایی را رقم زده است.

رئیس سازمان حج و زیارت بیان کرد: امروز روحیه و تفکر بسیجی به عنوان یک راهبرد استراتژیک برای نیل به اهداف در کشورها مطرح است و ما امروز عظمت بسیج را در همه حوزه ها شاهد هستیم.

مهندس اوحدی به سیاست اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده اشاره کرد و گفت: با یک مروری که بر سیاست های اقتصاد مقاوتی می کنیم ، می بینیم همه این سیاست ها مبتنی بر تفکر بسیجی همچون خودباوری، تکیه بر ظرفیت های درونی و روحیه مدیریت جهادی است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: اگر از هفته بسیج می گوییم و از مدیریت جهادی سخن به میان می آوریم، به سمتی گام برداریم که عمق کلام حضرت امام(ره) و رهبری را درک نماییم تا میوه ها و ثمره درخت تنومند بسیج و برکات آن  رادر همه حوزه ها و در طول سال شاهد باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی دعا کردند که خدایا مرا با بسیجیانم محشور بفرما، گفت: امید است با تفکر بسیجی در مسیر امام راحل(ره) و ولایت و در مسیر ارزش های بسیج گام برداریم.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.