پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت :

تکذیب خبر تبانی یک شرکت با سفارت عراق در خصوص ویزای اربعین

تکذیب خبر تبانی یک شرکت با سفارت عراق در خصوص ویزای اربعین

سازمان حج و زیارت ضمن تشکر از همکاری سفارت و کنسولگری های عراق در ایران خبر تبانی یک شرکت با سفارت عراق در خصوص صدور ویزای زائران اربعین را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، 'سعید اوحدی' از آغاز فعالیت سامانه پذیرش زائران برای اعزام به عتبات در ایام اربعین حسینی(ع) خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند از طریق این سامانه، ظرف 48 ساعت ویزای خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تشکر از همکاری سفارت و کنسولگری های عراق در ایران در خصوص صدور ویزای زائران اربعین بیان کرد: بر اساس جلسه ای که با سفارت عراق و با هماهنگی وزارت امور خارجه داشتیم، قرار شد از امروز(شنبه) سه هزار برچسب ویزا در اختیار دو هزار دفتر زیارتی قرار گیرد.

مهندس اوحدی ادامه داد: سامانه پذیرش زائران عتبات در ایام اربعین حسینی(ع) از هم اکنون آماده پذیرش متقاضیان است و نیازی به مراجعه حضوری افراد به سفارت عراق برای اخذ ویزا نیست و ویزای متقاضیان از طریق سامانه ظرف 48 ساعت صادر می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تشکر از همکاری سفارت و کنسولگری های عراق در ایران در خصوص صدور روادید زائران اربعین خبر تبانی یک شرکت با سفارت عراق در خصوص صدور ویزای زائران اربعین درج شده در برخی رسانه ها را تکذیب کرد.

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.