پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

13 آذر؛ اعزام اولین گروه از زائران ایرانی به عمره مفرده / رزرو 207 هزار نفر در کاروان های عمره

13 آذر؛ اعزام اولین گروه از زائران ایرانی به عمره مفرده / رزرو 207 هزار نفر در کاروان های عمره

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از رزرو 207 هزار نفر در کاروان های عمره در سامانه فاخر خبر داد و گفت: اولین گروه از عمره گزاران ایرانی 13 آذرماه از فرودگاه بین المللی امام(ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.

‘حسن سرخوش’ در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت در توضیح روند نام‌نویسی عمره گزاران در کاروان‌ها گفت: تاکنون 207 هزار نفر با مراجعه به سامانه فاخر کاروان های عمره خو را رزرو کرده اند و بیش از 168 هزار نفر ثبت نام خود را در کاروان های عمره امسال قطعی کرده و 70 درصد این جمعیت هزینه سفر خود را پرداخت کرده اند.

وی در خصوص اعلام اولویت های عمره بیان کرد: از دیروز دارندگان اولویتهای تا 450 می توانند برای نام نویسی در کاروان های عمره 94-93 ثبت نام کنند، همچنین از روز 12 آذرماه استان هایی که دارای ظرفیت خالی در کاروان ها باشند، می توانند برای اعلام اولویت های جدید اقدام نمایند.

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت اعلام کرد: اولین گروه از عمره گزاران ایرانی پنجشنبه این هفته 13 آذرماه از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد  و اعزام های مرحله اول عمره تا 20 اسفندماه ادامه خواهند داشت.

در عمره 94-93 برنامه ریزی‌ها برای اعزام 750 عمره گزار ایرانی به سرزمین وحی صورت گرفته و طرف ایرانی در صورت فراهم آمدن بسترهای خدماتی لازم در کشور میزبان آمادگی دارد تعداد زائران ایرانی اعزامی به عمره را تا سقف یک میلیون نفر افزایش دهد.

عمره گزاران ایرانی امسال برای دومین سال متوالی از نیمه اول ماه صفر به سرزمین وحی اعزام می شوند.

 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.