پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران دفاتر زیارتی قزوین

برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران دفاتر زیارتی قزوین
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین: جلسه هماهنگی با مدیران دفاتر زیارتی در خصوص تشریع برنامه های عمره سالجاری و عتبات عالیات با حضور مدیران عامل شرکتهای زیارتی استان و دکتر خون جوش از کارشناسان هلال احمر استان در دفتر مدیر حج و زیارت استان قزوین برگزار شد.
کلانتری مدیر حج و زیارت استان قزوین ضمن تشریع سامانه جدید فاخر ،با بیان این مطلب که همه ما در عملیات عمره شریک هستیم از مدیران درخواست نمود از معرفی افراد غیرواجد شرایط خودداری نموده و افراد با تحصیلات عالیه و باتجربه را معرفی نمایند.
وی تحویل به موقع گذرنامه های زائرین عمره به رابط استان را یادآوری نموده و بیان داشت : تحویل به موقع گذرنامه های زائرین موجب تسریع در صدور ویزا زائرین می گردد.
کلانتری از نهضت آبرسانی به زائرین اربعین خبر داده و بیان نمود: طبق این طرح استان قزوین با تهیه دو کامیون آب شرب زائرین به تعداد 100 هزار بطری آب معدنی و انتقال آن به مرز مهران در این نهضت معنوی شرکت خواهد کرد.
مدیر حج و زیارت استان قزوین همچنین از برپایی مراسم روضه اباعبدا.. الحسین در روزهای نوزدهم، بیستم و بیست و یکم آذر ماه به مناسبت اربعین حسینی از ساعت 7 الی 8 صبح در نمازخانه حج و زیارت خبر داده و از کارگزاران خواست با شرکت در این مراسم از فیوضات آن بهره مند شوند.
در ادامه دکتر خون جوش کارشناس هلال احمر استان توضیحاتی در خصوص نحوه معاینه زائرین عمره بیان نمود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.