پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

قابل توجه زائران اربعین؛

اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص صدور روادید عراق در مرزهای کشور

اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص صدور روادید عراق در مرزهای کشور

به اطلاع کلیه مشتاقان زیارت اربعین حسینی(ع) می رساند با توجه به گزارش‌های رسیده مبنی بر صدور ویزای عراق در نقاط مرزی کشور با مبلغ یک دلار که از سوی وزارت کشور عراق اعلام شده ، از آنجایی که این خبر از سوی مراجع رسمی به این سازمان اعلام نشده است، لذا سازمان حج و زیارت همانند گذشته از متقاضیان حضور در همایش پیاده روی اربعین در قالب طرح ساماندهی در دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور ثبت نام بعمل می‌آورد.

ضمناً از آنجایی که زیرساخت های خدمات دهی به زائران همچون امکان اسکان موقت در نقاط مرزی عراق محدود است، لذا به زائران توصیه می شود با آگاهی از این شرایط به مرزهای کشور عزیمت نمایند و حتما با توجه به سردی هوا لباس گرم و پتوی مسافرتی به همراه داشته باشند.

لازم به توضیح است از آنجایی که نداشتن ویزای عزیمت به عراق، موجب سردرگمی زائران خواهد شد و مشکلات عدیده برای آنان همچون سوءاستفاده سودجویان و گم شدن گذرنامه زائران در مسیر دریافت ویزا را بدنبال خواهد داشت، به کلیه مشتاقان زیارت اربعین توصیه می گردد پیش بینی لازم را در این خصوص داشته باشند.

لازم به یادآوری سازمان حج و زیارت از یکسال گذشته با تشکیل «ستاد دائمی اربعین» با حضور 26 دستگاه و ارگان کشور در جهت ساماندهی زائران اربعین تلاش کرده تا بدین وسیله موجبات تسهیل  اعزام زائران حسینی به کربلای معلی در ایام اربعین را فراهم آورد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.