پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری جلسه ی ستاد مشتاقان ایام حضور استان چهارمحال و بختیاری

برگزاری جلسه ی ستاد مشتاقان ایام حضور استان چهارمحال و بختیاری
به منظور ارائه خدمات به مشتاقان زیارت حرم امام حسین (ع) در ایام اربعین جلسه ای با حضور معاون سیاسی ، امنیتی استاندار استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.
این جلسه ساعت 9 صبح روز دوشنبه 10/9/93 در محل دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار با حضور معاون سیاسی ، امنیتی ، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، مدیر حج و زیارت استان ، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان ، کانون مساجد اوقاف و امور خیریه ، نماینده سپاه قمر بنی هاشم (ع) ، هلال احمر ، اداره کل تبلیغات اسلامی استان ، مسئول رسیدگی به امور مساجد ، شرکت شهرک های صنعتی و شرکت مرکزی استان برگزار گردید.
دراین جلسه آقای آقابزرگی ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه ثبت نام و اعزام زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی (ع) و همچنین راه اندازی سامانه سماح که یک ایده جدید سازمان حج و زیارت بود ،انتظارات ریاست سازمان حج و زیارت را برای حاضرین جلسه برای تهیه آب معدنی ، آب میوه ، شیرپاکتی ، پتو، چادر یک نفره و اقلام فرهنگی تشریح نمود.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی همکاری با مدیریت حج و زیارت و دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان مقرر گردید هر یک از حاضرین تعهداتی را در راستای اهداف فوق به انجام برسانند
روابط عمومی حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.