پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیش از ظهر امروز در شرکت فرودگاه های کشور؛

دست اندرکاران پروازهای حج در بخش فرودگاهی تقدیر شدند+عکس

دست اندرکاران پروازهای حج در بخش فرودگاهی تقدیر شدند+عکس

پیش از ظهر امروز (سه شنبه) دست اندرکاران اعزام های حج و عمره در بخش فرودگاهی و پروازها تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت،پیش از ظهر امروز سه شنبه یازدهم آذرماه 1393 طی مراسمی که با حضور مسئولان سازمان حج و زیارت و شرکت فرودگاه های کشور و همچنین مدیران فرودگاه های پروازهای حج و عمره در محل شرکت فرودگاه های کشور برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیرعامل فرودگاه های کشور، از تلاش های دستگاه های دست اندرکار در امر اعزام زائران به سرزمین وحی در بخش فرودگاهی و پروازها شامل مدیران فرودگاه هایی که پروازهای حج و عمره از آنجا انجام می گیرد، همچنین مسئولین دستگاه های انتظامی و حفاظت که در پروازهای زائران به سرزمین وحی نقش فعال و ویژه ای دارند، تقدیر بعمل آمد.

 آقای محمد علی ایلخانی مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور در این مراسم گفت: ما در جمهوری اسلامی به خدمت گذاری به عنوان یک عمل عبادی نگاه می کنیم و فعالیت در خصوص خدمات رسانی به حجاج و معتمرین را یک فریضه تلقی می کنیم.

وی در سخنان با اشاره به اینکه بیش از 700 هزار نفر از زائران عمره گزار از 21 فرودگاه کشور به عمره اعزام می شوند، گفت: در این میان فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) با با اعزام بیش از 190 هزار نفر بیشترین تعداد عمره گزار را به خود اختصاص داده است.

مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت نیز که در این مراسم حضور داشت، از زحمات کلیه دستگاه های همکار در امر اعزام زائران به سرزمین وحی تقدیر کرد و گفت: در آموزه های دینی و آیات و روایات بر قدرشناسی از خدمتگزاران تأکید شده و قدرشناسی ضامن تداوم خدمتگزاری شایسته خواهد بود.

وی افزود: در ضیافت عظیم الهی در حج و عمره توفیق بزرگی که خدمت رسانی به زائران است، نصیب ما شده که باید قدردان آن باشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت به دیدار دست اندرکاران حج 93 با رهبر معظم انقلاب بعد از عملیات حج امسال اشاره کرد و گفت: تنها مجموعه ای که در طول سال دو بار خدمت مقام معظم رهبری می رسد و بواسطه اهمیت و حساسیت موضوع به ایشان گزارش می دهد، مجموعه دست اندرکاران عملیات حج هستند.

مهندس اوحدی در این باره ادامه داد: در دیدار با رهبری به رسم امانت در یکی از بندهای گزارش عملیات حج از تلاش مجموعه فرودگاه ها، اداره گذرنامه، سپاه فرودگاه که تلاش این عزیزان باعث عزت زائران شد، نام برده شد.

وی اظهار داشت: توفیق بزرگی نصیب ما شده است که در عملیات حج و عمره کارآمدی نظام را به نمایش می گذاریم.

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.