پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در خدمتگزاری به زائران اربعین از یکدیگر سبقت بگیرید

در خدمتگزاری به زائران اربعین از یکدیگر سبقت بگیرید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهسواری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت روز دوشنبه در جلسه توجیهی خادمان موکب های اربعین در خصوص عظمت جایگاه زائران حسینی(ع) گفت: طبق روایات کسی که به زیارت امام حسین(ع) برود، همانند کسی است که خداوند را در عرش زیارت کرده باشد.

وی در سخنانش از خادمان موکب های اربعین خواست تا با روحیه جهادی وارد میدان خدمت گذاری به زائران شوند و در خدمت رسانی به زائران اربعین از یکدیگر سبقت بگیرند و بدانند یقیناً این تلاش خالصانه آنها اثرات ماندگاری در زندگی دنیوی و اخروی آنان خواهد داشت.

محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت نیز که در این جلسه حضور داشت، بیان کرد: بیش از 18 میلیون نفر در همایش عظیم اربعین به نیابت از گذشتگان و آیندگان برای زنده نگاهداشتن و تداوم فرهنگ عاشورایی حضور پیدا می کنند.

وی افزود: مقام خدمت گزاری به زائران حسینی بویژه زائران اربعین آنقدر بالاست که اگر فرخوانی در اینخصوص صورت گیرد، بسیاری از مردم و مسئولین حاضرند لباس خدمتگزاری به زائران اباعبدالله(ع) را بر تن کنند و صادقانه و خالصانه وارد میدان شوند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت به خادمان مواکب اربعین توصیه کرد: در خدمت گزاری به زائران قائل به ساعت کاری نباشند و خالصانه در این مسیر گام بردارند.

خادمان مواکب اربعین شب گذشته عازم عتبات عالیات شدند.

 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.