پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعزام نخستین گروه از عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی

اعزام نخستین گروه از عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی

نخستین گروه از عمره گزاران ایرانی ساعت 13:30 امروز(پنجشنبه) تهران را به مقصد مدینه منوره ترک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، نخستین گروه از زائران ایرانی عمره ساعت 13:30 امروز(پنجشنبه) 13 آذرماه از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) عازم مدینه منوره شدند.

نخستین پرواز عمره 94-93 حامل 419 عمره گزار ایرانی بود و امروز دو پرواز عمره گزاران در ساعت 17 و 19:30 انجام خواهد گرفت و در مجموع در اولین روز عملیات اعزام عمره 800 زائر ایرانی وارد سرزمین وحی خواهند شد.

اولین گروه از زائران ایرانی عمره مفرده سال 94-93 با بدرقه مهندس چلندری مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) ، حسن سرخوش مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت و حجت الاسلام رحمانی مدیرکل حج و زیارت استان تهران عازم سرزمین وحی شدند.

مهندس سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت نیز ساعتی پیش از اعزام اولین گروه از عمره گزاران ایرانی در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) حضور یافت و از بخش های مختلف فرودگاه از جمله گیت ها و مسیر عبور زائران در فرودگاه  و همچنین از نحوه خدمات رسانی به زائران بازدید به عمل آورد.

مرحله اول پروازهای عمره از امروز آغاز شد و تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

امسال برای دومین سال متوالی اعزام عمره گزاران ایرانی در نیمه اول ماه صفر آغاز می شود و عمره گزاران ایام اربعین حسینی(ع) و رحلت پیامبر گرانقدر اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) را در مدینه منوره حضور خواهند داشت.

در عملیات عمره 94-93 برنامه ریزی ها برای اعزام بیش از 700 هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی صورت گرفته و در صورت فراهم آمدن بسترهای خدماتی لازم در کشور میزبان، طرف ایرانی آمادگی دادن میزان اعزام زائران را تا سقف یک میلیون نفر افزایش دهد.

گفتنی است فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) امروز میزبان اولین پرواز عمره بود .

امسال اعزام عمره گزاران ایرانی به سرزمین وحی از 21 ایستگاه پروازی کشور به مقصد فرودگاه های مدینه منوره و جده انجام خواهد گرفت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.