پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دعاي كميل و اسكان زوار در چذابه خوزستان

دعاي كميل و اسكان زوار در چذابه خوزستان

مراسم دعاي كميل در مرز چذابه خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت خوزستان ، مقارن با ايام عزاداري اربعين حسيني (ع) در مرز چذابه و با توجه به حضور انبوه مشتاقان حضرتش ، مراسم پرفيض دعاي كميل با حضور عزاداران حسيني و همچنين مديريت حج و زيارت خوزستان و مسئولان استاني و محلي بر گزار شد.

در اين مراسم پرفيض كه با همت كارگزاران زيارتي حج و زيارت خوزستان در گذرگاه مرزي چزابه برگزار شد مشتاقان زيارت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) عرض ارادت و محبت خود را اظهار داشتند.

 اسکان موقت زائران اربعین در نقاط مرزی

ناصر حويزواري مدير حج و زيارت خوزستان در مورد اسكان زائران در مرزهاي چذابه و شلمچه در مصاحبه با شبكه تلويزيوني الاهواز گفت : در مرزهای شلمچه و چذابه زمانی که احساس می کنیم تراکم جمعیت در پشت مرزها رو به بحران است، با استفاده از 50 تا 70 دستگاه اتوبوس تعبیه شده، زائران را بطور موقت به اردوگاه شهید باکری در 20 کیلومتری مرز در خرمشهر و یادمان شهدای چزابه و اردوگاه ثامن الحجج(ع) انتقال می دهیم و پس از عادی شدن شرایط مجدد آنها را به مرز بازمی‌گردانیم.

مدیر حج و زيارت خوزستان ضمن تقدیر از اقدامات خوب اداره گذرنامه نیروی انتظامی بیان کرد: گیت های گذرنامه در مرزها افزایش یافته است، حدود 20 گیت در شلمچه و چذابه اضافه شده است که تعداد این گیت ها نسبت به سال گذشته افزایش 5 تا 6 برابری داشته که این اقدام از معطلی زائران در مرزها کاسته است.

لازم بذكر است كه مدير حج و زيارت خوزستان و كارگزاران زيارتي استان حضوري فعال در مرزهاي چذابه و شلمچه جهت خدمتگزاري به زايرين اربعين حسيني (ع) دارند .


امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.