پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیر حج و زیارت هرمزگان خبر داد

اعزام 65 کاروان‌ پیاده اربعین حسینی از هرمزگان

اعزام 65 کاروان‌ پیاده اربعین حسینی از هرمزگان

مدیر حج و زیارت هرمزگان از اعزام 65 کاروان پیاده اربعین حسینی از این استان به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت هرمزگان، امان الله ماندگاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دراربعین امسال تعداد 1هزار و 650 نفر در قالب 65 کاروان پیاده از استان هرمزگان از مرز شلمچه به عتبات عالیات اعزام می شوند و تاکنون بیش از90 درصد زائران ثبت‌نام و ویزای آنها قطعی و اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه عزیمت این زائران از 11 لغایت 17 آذرماه  انجام می شود، افزود: استقبال هم‌استانی‌ها از سفر زیارتی اربعین حسینی بسیار چشم‌گیر بوده است.

مدیر حج و زیارت هرمزگان تصریح کرد: به فضل الهی در ثبت‌نام اربعین امسال که برای نخستین بار سازمان حج و زیارت ویزای ارزان‌ قیمت را برای زائران راه انداخته بود مشکل خاصی نبود و روند ثبت‌نام و مراحل دریافت ویزا همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بصورت کلاسیک هم 320 نفر در قالب 8 کاروان زمینی از مرز چزابه در ایام زیارتی اربعین حسینی در کشور عراق حضور دارند.

ماندگاری با اشاره به کمکهای ارگان ها و خیرین در اربعین به زائران گفت: تاکنون بیش از 126 هزار بطری آب معدنی و آبمیوه به ارزش 360 میلیون ریال جهت توزیع در موکب های بین راهی از طریق پالایشگاه بندرعباس، دفاتر زیارتی استان، آبفا شهری هرمزگان، فرمانداری رودان و بندرعباس، شهرداری بندرعباس، دانشگاه علوم پزشکی، هیئت رزمندگان استان و یکی از خیرین رودانی جمع آوری شده است.

وی در پایان از تمام نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربطی که با تعامل و همکاری دست به دست هم دادند تا زائران استان با کمترین دغدغه اعزام شدند تشکر و قدرانی کرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.