پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

راه اندازی سه درمانگاه ایرانی در مکه و مدینه

راه اندازی سه درمانگاه ایرانی در مکه و مدینه

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: با شروع اعزام کاروان‌های عمره مفرده یک درمانگاه تخصصی در شهر مدینه و ۲ درمانگاه در شهر مکه برای ارائه خدمات درمانی دایر شد.

سید علی ریاض  اظهار داشت: نخستین درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی در ضلع غربی مسجدالنبی در هتل صافی الیاس راه‌اندازی شده است و و زائران ایرانی می‌توانند برای دریافت خدمات درمانی به این هتل مراجعه کنند.
وی ادامه داد: همچنین 2 درمانگاه تخصصی در شهر مکه یکی در هتل 'گراند الاصیل' و دیگری در هتل 'ابراج التفیر' راه‌اندازی شده و به تدریج با افزایش تعداد عمره‌گزاران ایرانی تعداد مراکز درمانی هم افزایش خواهد یافت.
دکتر ریاض با بیان اینکه این درمانگاه به طور شبانه‌روزی و رایگان به هموطنان ایرانی خدمات درمانی می‌دهند افزود: تیم اعزامی متشکل از پزشکان عمومی، متخصصان داخلی و زنان است و در صورت نیاز زائران به خدمات تخصصی‌تر با حضور پزشکان اعزامی که به زبان عربی هم مسلط هستند هماهنگی‌های لازم برای بستری در بیمارستان‌های عربستان سعودی انجام می‌شود.
مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر کشورمان همه ساله در ایام عمره مفرده و حج تمتع با تاسیس درمانگاه‌های تخصصی خدمات درمانی را به زائران ایرانی ارائه می‌کند. 

کاربر خبرنگار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.