پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دکتر موسوی : اجرای عملیات عمره و اعزام زائران تاکنون با موفقیت و بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام پذیرفته است.

دکتر موسوی : اجرای عملیات عمره و اعزام زائران تاکنون با موفقیت و بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام پذیرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی، ریاست سازمان حج و زیارت گفت: اجرای عملیات عمره و اعزام زائران تاکنون با موفقیت و بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام پذیرفته است.

وی افزود: تا امروز زائرین 10 ایستگاه پروازی به سرزمین وحی مشرف شدند و تا پایان سال هم از 9 ایستگاه پروازی دیگر به عربستان خواهند رفت.

دکتر موسوی درادامه افزود: از ابتدای اعزام زائران تا امروز 18309 نفر درقالب 53 پرواز با سه شرکت هواپیمایی داخلی ایران ایر و ماهان و همچنین شرکت هواپیمایی سعودی، به عمره مفرده اعزام شده‌اند.

وی افزود : از این تعداد ، 12 پرواز ایران ایر با 4297 زائر ، 15 پرواز شرکت ماهان با 8444 زائر و 26 پرواز با شرکت هواپیمایی سعودی با 5568 زائر به سزمین وحی رفتند .

وی در ادامه گفت: تا کنون 82044 فقره گذرنامه زائران به روادید معرفی شده و 62015 فقره جهت صدور روادید به سفارت و کنسولگری واگذار شده که از این تعداد برای 31549 نفر ویزا صادر شده‌است.

دکتر موسوی همچنین اشاره کرد: تا الان برای زائران 22960 فقره بلیط صادر شده که این روال همچنان ادامه دارد.

گفتنی است اولین پروازهای عمره سالجاری با اعزام عوامل اجرایی این عملیات در تاریخ 91/10/25 آغازشده و اولین گروه زائران ایرانی بامداد 91/10/25 به سرزمین وحی اعزام شدند که امشب اولین پرواز زائرین به تهران باز خواهند گشت.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.