پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دغدغه اصلي مسئولان برگشت زائران به ميهن اسلامي است

دغدغه اصلي مسئولان برگشت زائران به ميهن اسلامي است
جانشين بسيج مستضعفين کشور در بازديد از مرز مهران گفت: امروز دغدغه اصلي نظام برگشت زائران به ميهن اسلامي است و تدابيري در مرکز اتخاذ شده که اين امر به سهولت انجام گيرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار "علي فضلي" يادآور شد: در بازديدهوايي که از محورهاي مواصلاتي مرز مهران صورت گرفت، اين محورها به يک پارکينگ نيمه متحرک تبديل شده است.

اين مقام مسئول کشوري تصريح کرد: عشق و ارادت مردم به اباعبدالله الحسين(ع) وصف نشدني است و امروز شاهد بزرگترين عمليات فرهنگي در دنيا هستيم.

سردار فضلي خاطرنشان کرد: با کار جهادي تمامي تمهيدات امنيتي و ترافيکي لازم براي بازگشت هموطنان به کشور انديشيده شده است اما بايستي عزاداران عزيز با صبر و حوصله برگشت خود را به استان هاي کشور مديريت کنند.

فرمانده انتظامي استان ايلام نيز در اين بازديد گفت: پلس با تمام ظرفيت هاي موجود سعي خواهد کرد بسترهاي مناسب را براي بازگشت زائران حسيني فراهم نمايد.

سردار "علي دولتي" در بخش ديگري از سخنان خود به تلاش شبانه روز کارکنان پليس در مرز مهران اشاره کرد و يادآور شد: نيروي انتظامي اکيپ هاي ثابت و سيار را در محورهاي مواصلاتي راه اندازي کرده تا از تصادفات حادثه ساز جلوگيري کند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.