پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نخستين كاروان ايراني از عمره بازگشت/آمار عمره‌گزاران از مرز ۲۱ هزار نفر گذشت

نخستين كاروان ايراني از عمره بازگشت/آمار عمره‌گزاران از مرز ۲۱ هزار نفر گذشت

مديركل پذيرش و برنامه‌ريزي اعزام سازمان حج و زيارت، آمار زائران ايراني به عربستان را تاكنون بيش از ۲۱ هزار نفر اعلام كرد و اظهار داشت: نخستين كاروان اعزامي به عمره روز گذشته ۲۳ آذر ماه پس از ۱۰ روز اقامت در مدينه منوره و مكه مكرمه و انجام مناسك عمره به ميهن اسلامي بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت 'حسن سرخوش' گفت: ظرفيت دور نخست اعزام عمره كه بيش از ۳۰۰ هزار نفر را شامل مي‌شد، تا به امروز تكميل شده است و طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته همه اين عزيزان به عمره مفرده اعزام خواهند شد.

وي افزود: تاكنون اطلاعات گذرنامه ۹۳ هزار و  ۶۵۰ نفر از زائران عمره‌گزار ايراني به سفارت عربستان جهت صدور رواديد ارسال شده است كه در حال حاضر رقم طلب ۴۵ هزار و ۷۱۳ نفر صادر شده است و روادید ۳۵ هزار و ۶۵۴ زائر عمره نیز صادر شده است.

مديركل پذيرش و برنامه‌ريزي اعزام سازمان حج و زيارت تصريح كرد: طبق آمار اعلام شده تا صبح امروز دوشنبه ۲۴ آذر ماه ۶۷ پرواز به عربستان انجام گرفته است كه در اين مدت ۲۱ هزار و ۱۸۲ نفر در قالب ۱۶۵ كاروان، توفيق تشرف به حرمين شريفين را داشته‌اند.

وي اظهار كرد: در حال حاضر حدود ۶ هزار زائر در مكه مكرمه و ۱۵ هزار زائر ايراني در مدينه منوره حضور داند كه نخستين كاروان اعزامي به عمره روز گذشته ۲۳ آذر ماه پس از ۱۰ روز اقامت در مدينه منوره و مكه مكرمه و انجام مناسك عمره به ميهن اسلامي بازگشتند.

مديركل پذيرش و برنامه‌ريزي اعزام سازمان حج و زيارت ادامه داد: خوشبختانه تاكنون روند اعزام زائران به عمره مفرده روان بوده است و مشكلي در اين خصوص گزارش نشده است و ميانگين تاخير پروازها حدود ۹ دقيقه بوده است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.