پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازگشت ۸۰۰ هزار زائر اربعين به کشور / ترافيك مرزها روان است

بازگشت ۸۰۰ هزار زائر اربعين به کشور / ترافيك مرزها روان است

رييس سازمان حج و زيارت كشورمان از بازگشت ۸۰۰ هزار زائر اربعين حسيني از كربلاي معلي به ايران اسلامي خبر داد و اظهار داشت: از اين تعداد ۱۰۰ هزار زائر بصورت هوايي و ۷۰۰ هزار زائر بصورت زمینی وارد كشور شده‌اند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، 'سعيد اوحدي' از بازگشت ۸۰۰ هزار زائر اربعين حسيني از كربلاي معلي به ايران اسلامي خبر داد و گفت: از اين تعداد ۱۰۰ هزار زائر به صورت هوايي و ۷۰۰ هزار زائر به صورت زميني وارد كشور شده‌اند.

وي با اشاره به اینکه مرزهاي كشور را به صورت آنلاين رصد مي‌ کند، اظهار داشت: در تماسي كه صبح امروز با مديران حج وزيارت خوزستان و ايلام داشتم، اعلام كردند كه وضعيت مرزها روان است و جاي هيچ نگراني وجود ندارد و همچنين اتوبوس به اندازه كافي در مرزها مستقر شده اند.

رييس سازمان حج وزيارت كشور از فراهم كردن امكانات تغذيه‌اي و تداركات در تمامي مرزها خبر داد و گفت: خوشبختانه امكانات تغذيه و تداركات كافي در مرزها وجود دارد و در حال حاضرظرفيت پذيرايي براي ۷۰۰ هزار نفر در مهران ايجاد شده است، اين در حالي است كه طبق پيش بيني‌هاي طي امروز و فردا ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار زائر از مرز مهران وارد كشور خواهند شد و ما دو برابر اين ظرفيت امكانات فراهم كرده‌ايم.

وي ادامه داد: همچنين امكانات درماني و پزشكي مورد نياز براي زائران اربعين حسيني در مسيرهاي بازگشت فراهم شده است و جمعيت هلال احمر كشورمان نيز به صورت شبانه‌روزي در مرزها به صورت رايگان به ارائه خدمات مي‌پردازند.

اوحدي ضمن قدرداني از تلاش‌هاي شبانه‌روزي پليس راهور، تصريح كرد: خوشبختانه پليس راهور در اين مدت مديريت خوبي را انجام داد و سبب شد تا وضعيت مرزها روان شود و هم‌اينك هيچ ترافيك سنگيني را شاهد نباشيم.

وي ادامه داد: طي امروز و فرداد وضعيت ترافيك كاهش خواهد يافت و از عصر روز سه‌شنبه وضعيت‌هاي راهاي منتهي به مرزهاي كشور به حالي عادي خود باز خواهد گشت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.