پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ديدارمدیر حج و زیارت البرز با مدير كل كميته امداد امام خميني(ره)

ديدارمدیر حج و زیارت البرز با مدير كل كميته امداد امام خميني(ره)

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان البرز سید مرتضی حسینی مدير حج و زيارت استان با علي سالار كيا مدير كل محترم كميته امداد امام خميني(ره) استان البرز امروز سه شنبه 93/09/25در محل دفتر حج و زیارت استان دیدار کردند.

بر اساس این گزارش آقای سالاركيا و هیئت همراه ایشان ظهر امروز سه شنبه در دفتر مدیریت حج و زیارت استان البرز حضور یافته و پیرامون مسائل جاری و اداری به بحث و گفتگو پرداختند.

این گزارش حاکی است مدير كل كميته امداد استان البرز ضمن اظهار خرسندی از همكاريهاي فيمابين و كمكهاي زائرين معزز در جهت رفاه حال محرومان جامعه و ارائه خدمات بیش از پیش به مردم ولایتمدار استان البرز از زحمات مدیریت حج و زیارت و دست اندر کاران فهیم این عرصه قدر دانی کرد و در ادامه اظهار داشت : يکي از مهمترين سر فصل هاي مشارکت مردم و خيرين در فقر زدايي طرح اکرام ايتام است که شامل جذب و نگه داشت حاميان مي باشد.
وي تصريح کرد : نه تنها در طرح اکرام ايتام بلکه در همه لايه هاي نهاد مقدس کميته امداد ، معنا و مفهوم استمرار کمک هاي خيرين اين است که آنان ضمن تاييد و رضايت از برنامه هاي فقر زدايي امداد ، بصورت مستمر به اعتماد و اعتقاد خير خواهانه و انسان دوستانه خود پايبند باشند. . به تداوم همكاريهاي دوجانبه تأكيد كرد. 

گفتنی است سالاركيا دراین نشست به كمكهاي ميليوني زائرين عمره استان به كميته امداد امام خميني(ره) اشاره نمود و اعتماد عمومي را به عنوان سرمايه اساسي و زير بنايي در تمامي برنامه ريزي هاي سازماني و فعاليتهاي اجرايي دانست.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.