پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خوزستان در روزهای گذشته

خوزستان در روزهای گذشته

بازديد رئيس حج و زيارت از آخرين وضعيت مرزها خوزستان

به گزارش روابط عمومي حج وزيارت خوزستان ، 'سعید اوحدی' بهمراه جمعی از مسئولین سازمان حج و زیارت روز سه شنبه به منظور بازدید از آخرین وضعیت مرزهای کشور و نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین،وارد خوزستان شد.

بر اساس این گزارش مهندس اوحدی و تیم همراه پس از بازدید از مرز مهران، وارد  استان خوزستان شدند و بهمراه ناصر حويزاوي  مدير حج و زيارت خوزستان از مرزهای شلمچه و چذابه و خدمات رسانی به زائران در این مرزها، بازدید بعمل آوردند.

مهندس خدرنژاد معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت و همچنین محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج، رئیس سازمان حج و زیارت را در این سفر همراهی می کنند.

مهندس اوحدي و هيئت همراه ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان پس از بازديد هوايي از تمام منطقه از جمله پاركينگ  ماشينها، جاده و ...بهمراه ناطقي فرماندار دشت آزادگان عازم طرف عراق شده و مذاكراتي در خصوص تسهيل تردد زائرين انجام دادند و موافقت ورود صد دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل زائران ايراني در خاك عراق را گرفتند.

 سپس ايشان به همراه هيئت همراه از محل اسكان زائرين و مواكب موجود بازديد كرده و توفيق خدمت همه ساله به زائرين را از خداوند منان خواستار شدند.

ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان نيز از تلاش شبانه روزي كارگزاران حج استان كه بصورت شبانه روز در مرزها مستقر هستند تشكر و قدرداني و گزارش نمود.

تردد زائران در مرزهای کشور در روزهای آغازین بازگشت زائران اربعین به کشور با توجه به ازدحام جمعیت با مشکلاتی همراه بود که با چاره اندیشی و تدابیر بموقع مسئولان، در حال حاضر تردد زائران به صورت روان انجام می گیرد.

 

اعزام نخستين گروه از عمره گزاران خوزستاني

نخستين گروه از زائران حج عمره خوزستان سال 94-93 با بدرقه ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان و حجه الاسلام و المسلمين سيد مصطفي حسن زاده نماينده بعثه مقام معظم رهبري در حج و زيارت خوزستان . درروز سه شنبه 18 آذرماه 93  از فرودگاه بين المللي اهواز عازم سرزمين وحي شدند.

ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان نيز قبل از اعزام اولين گروه از عمره گزاران خوزستان در فرودگاه بين المللي اهواز حضور يافت و ضمن بازديد از بخشهاي مختلف فرودگاه و تشكر از مسئولين فرودگاه از نحوه خدمات رساني به زائران بازديد به عمل آورد.

لازم به ذكر است كه اولين پرواز عمره خوزستان در قالب دو كاروان و بتعداد 298 نفر  از فرودگاه بين المللي اهواز عازم سرزمين وحي شد.

قهرمان خوزستاني کشتی جهان در حال واکس زدن کفش زائران حسینی

سعید عبدولی قهرمان خوزستاني  کشتی جهان و عضو سازمان جوانان هلال احمر با حضور در کمپ‌های راهنمایی و سلامت زائران اربعین حسینی در استان خوزستان به ارائه خدمات به زائران حرم مطهر اباعبدالله الحسین پرداخت

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت خوزستان ، سعید عبدولی قهرمان خوزستاني کشتی جهان که عضو سازمان جوانان هلال احمر است، با حضور در کمپ‌های هلال احمر به زائران حسینی خدمت رسانی می‌کند.

این پهلوان اندیمشکی با واکس زدن کفش زائران حسینی در مرز چذابه به زائرین اربعین حسینی خدمت رسانی میکند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.