پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مديركل پذيرش و برنامه‌ريزي اعزام سازمان حج و زيارت خبر داد:

اعزام عمره گزاران ایرانی از مرز 50 هزار نفر گذشت

اعزام عمره گزاران ایرانی از مرز 50 هزار نفر گذشت

مديركل پذيرش و برنامه‌ريزي اعزام سازمان حج و زيارت گفت: تا امروز چهارشنبه ۳ دي ماه ۱۶۴ پرواز به عربستان انجام گرفته است كه۱۲ هزار ۳۴۰ نفر در قالب ۴۳ پرواز با شركت هواپيمايي ايران اير، ۲۷ هزار ۳۶۲ نفر در قالب ۸۶ پرواز با شركت هواپيمايي سعودي و ۱۲ هزار ۱۲۶ نفر در قالب ۳۶ پرواز با شركت هواپيمايي ماهان اعزام شده‌اند.

 حسن سرخوش مديركل پذيرش و برنامه‌ريزي اعزام سازمان حج و زيارت در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت گفت: طبق آمار اعلام شده تاكنون ۵۱ هزار و ۸۲۸ نفر به سرزمين وحي اعزام شده‌اند.

وي افزود: تا امروز چهارشنبه ۳ دي ماه ۱۶۴ پرواز به عربستان انجام گرفته است كه۱۲ هزار ۳۴۰ نفر در قالب ۴۳ پرواز با شركت هواپيمايي ايران اير، ۲۷ هزار ۳۶۲ نفر در قالب ۸۶ پرواز با شركت هواپيمايي سعودي و ۱۲ هزار ۱۲۶ نفر در قالب ۳۶ پرواز با شركت هواپيمايي ماهان اعزام شده‌اند.

مديركل پذيرش و برنامه‌ريزي اعزام سازمان حج و زيارت اظهار داشت: تاكنون آمار ۱۳۷ هزار ۶۰۰ نفر از زائران عمره‌گزار ايراني به سفارت عربستان جهت صدور رواديد ارسال شده است كه در حال حاضر ۷۳ هزار ۱۸۶ زائر نيز رواديد عمره را دريافت كرده‌اند.

وي اظهار كرد: در حال حاضر حدود ۱۷ هزار زائر در مكه مكرمه و ۱۷ هزار زائر ايراني در مدينه منوره حضور داند و حدود ۱۸ هزار پس از ۱۰ روز اقامت در مدينه منوره و مكه مكرمه و انجام مناسك عمره به ميهن اسلامي بازگشتند.

مديركل پذيرش و برنامه‌ريزي اعزام سازمان حج و زيارت ادامه داد: خوشبختانه تاكنون روند اعزام زائران به عمره مفرده روان بوده است و مشكلي در اين خصوص گزارش نشده است.

وي افزود: ظرفيت دور نخست اعزام عمره كه بيش از ۳۰۰ هزار نفر را شامل مي‌شد، تا به امروز تكميل شده است و طبق برنامه‌ريزي صورت گرفته همه اين عزيزان به عمره مفرده اعزام خواهند شد.

شايان ذكر است، نخستين كاروان زائران عمره گزار جمهوري اسلامي ايران در سال جاري ۱۳ آذر ماه اعزام شدند كه پس از ده روز اقامت در مدينه منوره و مكه مكرمه و انجام مناسك عمره، ۲۳ آذر به ميهن اسلامي بازگشتند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.